Mô tả công việc
- As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
- Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
- When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
- Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
- Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
- Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Language Allowance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
- 1-year previous experience in same position
- Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
- Working with multi-cultural teams
- Excellent communication skills in English
- Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
- Can speak Korean
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Công ty cổ phần Giáo dục SAPP là doanh nghiệp dẫn đầu trong việc đào tạo các bằng cấp quốc tế chuyên nghiệp trong lĩnh vực Tài chính, Kế toán như: ACCA, CFA, FIA, CertlFR - tại Việt Nam.
Song song với việc đảm bảo chất lượng đào tạo, chúng tôi là đơn vị tiên phong trong việc thiết kế các trải nghiệm học tập hiệu quả cho học viên và các doanh nghiệp. Chúng tôi mang tới những khóa học chất lượng cao theo tiêu chuẩn quốc tế giúp học viên và các doanh nghiệp thành công trên con đường theo đuổi sự nghiệp Kế toán, Kiểm toán, Đầu tư, Tài chính chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình “Về nguồn”, chương trình từ thiện, tham quan các di tích lịch sử, danh lam thắng cảnh của đất nước
- Party
- Du lịch hàng năm
- Xêmina và các buổi đào tạo.
- Hoạt động quỹ
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty hoạt động năm 2016
Mission
Công ty định hướng phát triển thành một công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.