Việc làm Giao hàng tiết kiệm

Tìm thấy 209 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Giao hàng tiết kiệm
[Hiring - HCM] Accountant (Tiếng Trung thành thạo ) - OFFER 1000$
Giao hàng tiết kiệm
4.0
89 đánh giá 544 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 26 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 12/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Khu đô thi Vạn Phúc City, Quốc lộ 13, Hiệp Bình Phước, Thủ Đức, Ho Chi Minh City

Mô tả công việc

About us

Pro-Technic Machinery Ltd. is a reputable machinery dealer in Hong Kong and the Mainland, importing various precision machinery from all over the world and providing high standard pre-sales and after-sales service for 45 years since 1977. Besides importing high precision machine from all over the world, Pro-Technic also represents specialized products, software and system such as Automatic Grinding Centre, 9 axles Automatic Polishing Center and TIMES (Manufacturing Execution System) under the brand name “ FAST CELL” Furthermore, Pro-Technic act as a system integrator.

Protechnic Vietnam is a subsidiary of Protechnic Machinery LTD.

Head Office: Unit 3808, Tower II Level 38 Metroplaza, 223 Hing Fong Road, Kwai Chung, N.T. , Hong Kong, HK

Work location: Ho Chi Minh City (a subsidiary of Protechnic HK) (coming soon)

Responsibilities

  • Office Setup: Coordinate the logistics of setting up the company’s office in Vietnam, including leasing office space, procuring office equipment, and managing vendor relationships.

  • Administrative Support: Provide general administrative support to the team, including managing office supplies, coordinating meetings, and handling correspondence.

  • Compliance Management: Monitor and ensure ongoing compliance with all legal and regulatory obligations in Vietnam, including tax, labor, and corporate governance matters.

  • Documentation and Record Keeping: Maintain accurate and up-to-date records related to legal, administrative, and compliance matters.

  • Accounting Firms: Collaborate with external partners such as legal and accounting firms to ensure all legal and financial matters are handled effectively

  • .Experience in handling import and export documents.

Yêu cầu công việc

Requirements:

  • Experience: at least 02 years of experience in banking, finance, auditing.

  • Female (25 - 28 years old) graduated with a Bachelor's degree and above in one of the following fields: economics, business administration, law, accounting, auditing.

  • Proven experience in setting up legal entities and office spaces in Vietnam, with a strong understanding of local regulations and compliance requirements.

  • Familiarity with Vietnamese business laws and procedures, including knowledge of tax and labor regulations.

  • Excellent communication skills in Chinese

  • Strong organizational skills and attention to detail.

  • Ability to work independently and effectively manage multiple tasks in a fast-paced environment, self-initiative.

  • Proficiency in MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)

Quyền lợi được hưởng

What we offer

  • Salary: 700$ - 1000$ (negotiable - competitively depending on skills and experience)

  • Attractive annual raise/bonus (subject to performance achievement). Attractive income package.

  • Opportunities for career progression and development

  • A great working environment with young and world - class talents. Team building, internal training frequently

  • Policies in accordance to the labor law of Vietnam

  • Review for increase salary 1-2 times a year dependence to contribution and performance

  • Good working environment allows promoting, sharing, discussing ideas

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Giao hàng tiết kiệm
Giao hàng tiết kiệm Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà VTV, số 8 Phạm Hùng

Công ty Cổ phần Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) thành lập năm 2013 là công ty công nghệ hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính. Ưu thế của GHTK là tốc độ nhanh, mạng lưới phủ sóng rộng trên toàn quốc và đặc biệt là thế mạnh trong việc nghiên cứu và ứng dụng công nghệ mới phục vụ cho hoạt động bưu chính.

Chúng tôi tin rằng dịch vụ này là hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng. 

Trải qua hành trình 9 năm phát triển, GHTK chính thức cán mốc giao nhận 1 tỷ đơn hàng, phục vụ hơn một triệu nhà bán lẻ online trên toàn quốc với hệ thống hơn 1500 bưu cục, hơn 2500 xe tải cùng hơn 30.000 shipper, vận hành trên diện tích hơn 600.000m2 kho bãi

Chính sách bảo hiểm

  • Chính sách bảo hiểm xã hội
  • Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
  • Bảo hiểm tai nạn
  • Bảo hiểm thất nghiệp

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Teambuilding hàng năm
  • Du lịch 
  • Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc

Lịch sử thành lập

  • Năm 2013, GHTK ra đời tại Hà Nội,Vận hành ngày đầu tiên.Công ty chính thức hoạt động. Ra mắt hệ thống quản lý và APIs kết nối đối tác.
  • Năm 2014,Ra mắt dịch vụ 6h nội thành Hà Nội
  • Năm 2015, Mở chi nhánh TPHCM. Chính thức ra mắt dịch vụ vận chuyển HN-HCM 24h.Đạt mốc 1.000.000 đơn hàng
  • Năm 2016, Ra mắt nền tảng công nghệ vận hành di động Mobility Operations Technology. Top 1 Nhà vận chuyển được yêu thích nhất sàn TMĐT di động
  • Năm 2017, Mở trung tâm vận hành 10.000m2 đầu tiên tại TPHCM. Mở full-map 63 trung tâm tỉnh thành trên toàn quốc.Mở full-map giao hàng đến hơn 10.000 huyện xã trên toàn quốc.
  • Năm 2018, Mở 20 trung tâm vận hành và 500+ chi nhánh với tổng diện tích lên đến 100.000m2. Đặt mục tiêu cán mốc 100.000.000 đơn hàng toàn quốc

Mission

Bất kỳ ai ở đâu,với chiếc điện thoại di động trên tay đều có thể tham gia kinh doanh trực tuyến,để nuôi được ước mơ tự doanh,tự lập,đổi đời.

Những nghề phổ biến tại Giao hàng tiết kiệm

Bạn làm việc tại Giao hàng tiết kiệm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giao hàng tiết kiệm

Giao hàng tiết kiệm

Click để đánh giá