Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Ensure stores achieve sales target:
- Work closely with all function of Mango brand and others departments about promotion programs and activitie.
- Execute assigned by company and line-managers in events, and ensure all promotion programs are completed and accurate.
- Supervise daily sales target and make the daily sales statistics in order to reach the target for Mango Brand.
- Analyze sales data (Individual sale, customer, sales amount, money mapping, store area, KPI, cost…), forecast future sales to get the highest results
- Analyze trends, demand and propose plan, carry out this plan to reach the best business.
- Report about competitor’s information (new arrival, promotion program, product, VM…)
- Take responsible: cost, delivery, sales, reply and communication of the internal information to reach the best performance.
- Make statistics about general business targets, share to colleagues, report to line-manager and determine which is focus to achieve target
- Update and maintain the realization in retail market, learn the customer’s shopping dynamic, orient the thinking of store staffs and state of competitors.
- Create the changes to improve business according to reality.
Store Operations Management:
Products:
- Display and control products in quantity and details, on floor and stockroom.
- Manage and arrange product in the warehouse according to standard
- Connect the related departments for shipment and transfer, controlling inventory in the most reasonably and effectively method.
- Control inventory in/out to achieve the highest rotation
- Take responsible for managing loss & prevention
Stores:
- Supervise the maintenance, furniture repair, equipment in area and store.
- Monitor and ensure that stores are always in clean and tidy status
- Work closely with Principals and internal visual merchandise team to maintain visual merchandising standard and make sure all display in store are standardized
Customer Service:
- Focus on customer care activities to improve services and care to customer.
- Offers customers the best quality product and service, ensure all loyalty customers to be cared perfectly.
- Gather customer profile (name, gender, phone number, address, email, hobby, date of birth…) and connect them with company’s product information.
- Gather customer’s feedback weekly, report them in the meeting of that week and follow the implementation of these feedbacks in the next weeks.
- Feedback all questions, complaints from customers in store.
Leadership People Management:
- Orient sales staff to meet the daily/weekly/monthly sales targets.
- Hire and train key personnel for operation and sales team of Mango brand
- Monitor the implementation of procedures, policies, regulations of company by staff.
- Set up and execute the performance evaluation standards of store/employee.
- Operate weekly/monthly meeting and train, coach employee, report problems, share information to related department to improve
- Share experience and information to store team for improvement
- Control and motivate staff to achieve target
- Solve and report all the facts involved to personnel in store, train the potential sales staffs, make the developing plan, training and evaluation based on policy.
- Ensure required behavior and action standards of individuals in team, make them pure and progressive working environment.
- Flexibility in problem solving and provide solutions
- Check and confirm Rosters, Incentives, Hot bonus, Overtime, Timesheet
Yêu Cầu Công Việc
- Well arrangement scheduled working in professional way to achieve requirements
- Minimum 3-5 years of Retails Management Experience
- Extensive experience and ability to lead the delivery of high level customer service in a brand retailer
- Retails Operations, budgeting, planning, customer service and people leadership skills
- Proficiency in Computer Programs
- Proficiency in English skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) thành lập năm 2013 là công ty công nghệ hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính. Ưu thế của GHTK là tốc độ nhanh, mạng lưới phủ sóng rộng trên toàn quốc và đặc biệt là thế mạnh trong việc nghiên cứu và ứng dụng công nghệ mới phục vụ cho hoạt động bưu chính.
Chúng tôi tin rằng dịch vụ này là hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng.
Trải qua hành trình 9 năm phát triển, GHTK chính thức cán mốc giao nhận 1 tỷ đơn hàng, phục vụ hơn một triệu nhà bán lẻ online trên toàn quốc với hệ thống hơn 1500 bưu cục, hơn 2500 xe tải cùng hơn 30.000 shipper, vận hành trên diện tích hơn 600.000m2 kho bãi
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2013, GHTK ra đời tại Hà Nội,Vận hành ngày đầu tiên.Công ty chính thức hoạt động. Ra mắt hệ thống quản lý và APIs kết nối đối tác.
- Năm 2014,Ra mắt dịch vụ 6h nội thành Hà Nội
- Năm 2015, Mở chi nhánh TPHCM. Chính thức ra mắt dịch vụ vận chuyển HN-HCM 24h.Đạt mốc 1.000.000 đơn hàng
- Năm 2016, Ra mắt nền tảng công nghệ vận hành di động Mobility Operations Technology. Top 1 Nhà vận chuyển được yêu thích nhất sàn TMĐT di động
- Năm 2017, Mở trung tâm vận hành 10.000m2 đầu tiên tại TPHCM. Mở full-map 63 trung tâm tỉnh thành trên toàn quốc.Mở full-map giao hàng đến hơn 10.000 huyện xã trên toàn quốc.
- Năm 2018, Mở 20 trung tâm vận hành và 500+ chi nhánh với tổng diện tích lên đến 100.000m2. Đặt mục tiêu cán mốc 100.000.000 đơn hàng toàn quốc
Mission
Bất kỳ ai ở đâu,với chiếc điện thoại di động trên tay đều có thể tham gia kinh doanh trực tuyến,để nuôi được ước mơ tự doanh,tự lập,đổi đời.
Review Giao hàng tiết kiệm
Không thăng tiến, dành cho các bạn mới ra trường, ban giám đốc cố tầm nhìn, hoạch định tốt nhưng chỉ ở trong đầu, đồng nghiệp dễ thương (RV)
Nhân viên cũ bắt nạt nhân viên mỡi, làm việc 12 tiếng 1 ngày, trực cả tuần, thối nát từ trên xuống, khó phát triển (RV)
Thường xuyên tăng ca hoặc mang việc về nhà không công, thường bị sếp thiếu tôn trọng, lương thấp việc nhiều(RV)