Maison Retail Management International ★ 4.1

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Maison Retail Management International

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm Maison Retail Management International

Cập nhật 23/02/2025 19:15
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Automation Engineering (Nhà máy Hà Nam)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nam
- Hà Nội
- Hưng Yên

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Main Purpose:

  • Implement good PM, achieved Plan Attainment KPI
  • In charge for Automation for Ha Nam Plant; Implement good CM, trouble shooting, 5 Why analysis, improve CM Capabilty by training on the jobs, reduce Key break down of PC line
  • Leading of Project Packing Automation phase 2,3 and Project related to Automation, Biogas Generator, Convert DO by LPG for Fry pack Burner, New Value PC Project, LCC Project .
  • Strengthen PeMM system
  • Capex Spending Management
  • Sustainability Improvement

Accountabilities:

1. Engineering

  • Built maintenance master schedule for all equipment relate to Automation
  • Built maintenance allocation budget cost for monthly / yearly include fixed cost and maintenance cost (based on maintenance master plan, spare part consumable , outside service contract)
  • Built safety stock spare part control: to optimization spare part value stock in warehouse, and plan to order spare part from local markets and import spare parts from manufactures on time to ensure sufficient spare parts
  • Review and update preventive maintenance procedure to ensure continual operations: Trouble shooting procedure, WO & Preventive procedure.
  • Directly to repair the equipment and machines when major break down time happens and implement trouble shooting training on site for operators, technician
  • Back up automation system for whole plant
  • Leading for PM, CM, AM, CPM Agenda Activities
  • Be the stake Holder for 5 Why / RCA, break down analysis, machine Improvement
  • Accountable for AIB system, GEHSMS system
  • Deliver TPM: Strengthen PeMM system
  • Accountable for Sustainability: Energy, Fuel, Electric, Water Strategy reduction

2. Project:

  • Leading of Project Packing Automation phase 2,3 and Project relate to Automation
  • Leading of Project Biogas Generator, Convert DO by LPG for Fry pack Burner
  • Stakeholder of New Value PC Project
  • Support All project Owner to deliver Capex/Project OTIF
  • Accountable for LCC Project
  • Be OT Lead: VN Historian, included dashboard implementation and other initiatives

3. Team Management:

  • Organize employee training in terms of techniques and work procedures to help employees meet the job safely and effectively.
  • Train and support maintenance staff, production staff to calibrate and calibrate equipment to meet production operation requirements.
  • Training and support to supervise the implementation of autonomous maintenance (AM) for the operating staff of the departments.
  • Setting goals and evaluating work performance according to PMP process for employees
  • Proposing employee rewards and discipline
  • Communicate policies and information related to employees in the department in a timely manner.
  • Participate in regular meetings between supervisors and team leaders to agree on the implementation plan (including PM and non-PM) and update technical and implementation related issues.
  • Check and confirm PM works of maintenance team leaders after performing preventive maintenance and other repairs as required.
  • Participate in troubleshooting equipment problems for employees.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from University of Electrical/Electronic/Automation Engineering
  • At least 5 years of experience in a similar position
  • Knowledge of PLC & SCADA, pneumatic and automation is preferred.
  • Basic computer skills in office (Word, Excel, Power Point) and good use of Autocad software.
  • English skill: good for verbal & written communication.
  • TPM Knowledge & Execution
  • Project Management
  • Good problem solving and communication skills

Địa điểm làm việc

Hà Nam
Khu công nghiệp Đồng Văn I Mở rộng, Bạch Thượng, Duy Tiên, Hà Nam
Hà Nội
Hà Nội
Hưng Yên
Đường D3, Khu công nghiệp Phố Nối A, Huyện Văn Lâm, Tỉnh Hưng Yên

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Maison Retail Management International Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Maison Retail Management International là một trong những công ty bán lẻ thời trang hàng đầu tại Việt Nam, phân phối các nhãn hiệu thời trang quốc tế sang trọng như Coach, Christian Louboutin, Karen Millen, Coast, Puma, Skechers, Max&Co, Max Mara, Ted Baker, Warehouse, Oasis, Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Charles & Keith, Pedro, Havaianas, Mujosh, Aojo, Trendiano, ...

Được thành lập vào năm 2002, Maison Retail Management International đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam.

Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 20 thương hiệu đình đám thế giới. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra mắt trong tương lai, thổi vào thị trường Việt Nam những giấc mơ thời trang bất tận.

Maison không chỉ lan tỏa văn hóa thời trang đa dạng mà còn mang đến một nền tảng thời trang giá trị, dịch vụ khách hàng tận tâm, có trách nhiệm, để Việt Nam là điểm đến sành điệu cho tất cả các tín đồ thời trang.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Hãy gia nhập đội ngũ nhân viên Mai Son, bạn sẽ có cơ hội được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động, cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân.


Review Maison Retail Management International

4.1
22 review

15/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái, đồng nghiệp hoà đồng (CTT)

17/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Chế độ công ty tốt, thưởng lễ tết, thưởng cuối năm (CTT)

19/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thưởng tố, đúng hạn (CTT)

Những nghề phổ biến tại Maison Retail Management International

Bạn làm việc tại Maison Retail Management International? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Maison Retail Management International

Maison Retail Management International

Click để đánh giá