Mô tả công việc
* Objectives
- Establishes and maintains set requirements for quality improvement. Minium internal defect rate & increase customer confidence and a company's credibility.
- Improving work processes and efficiency, and it enables a company to better compete with others.
* Responsibilities
- Plan activities for the Week/Month/Yearly and arrange for QA Team.
- Quality report Weekly/Monthly/Yearly to related departments & General manager.
- Control and ensure the quality of products for the whole factory.
- Customer complaint visiting & solving regarding issues, quality analysis, making CCR and preventive action report.
- Managing team KPIs (downgrade, F-cost, NCR) and operating the QA department.
- Communicate, and exchange information with departments in the company, and handle and resolve internal requests.
- Managing FGs stock and assigning goods quantity to sales stock
- Ensure QC staffs complete the daily quality inspection task to meet the production schedule.
- Set up specific quality requirements (EN standard / JIS / ISO) and distribute them to QA staff for inspection purposes.
- Maintain the company's quality management system according to standards CARB EPA, TCVN, JIS, FSC.
- Do internal audit plan & external audit plan regarding certificate & customer requirement.
- Training staff to understand the input and output quality control process. The object for new employees & yearly plan training.
- Cooperation with related team (Sales, Production, Raw material) to make sure documentation & quality management system requirement.
- Co-work with R&D global team & production team to develop new products.
* Other responsibilities shall be followed to assignment by GD.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree from University or higher.
- At least 5 years' experience in the position of Manager of Quality Management Department. Experience in the wood industry is an advantage.
- Proficiency in MS Office, Proficiency in English (4 skills).
- Knowledge about SAP, WMS, smart work factory system is preferred.
- Leadership ability, good communication skills.
- Have experience dealing with customers.
- Ability to work under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Navigos Group tự hào sở hữu những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tuyển dụng tại Việt Nam, bao gồm VietnamWorks - cổng thông tin tuyển dụng trực tuyến và Navigos Search - dịch vụ tuyển dụng nhân tài cấp trung và cấp cao hàng đầu Việt Nam.
Đến nay, ở cột mốc kỷ niệm 20 năm thành lập và hoạt động tại thị trường Việt Nam, tài sản quý báu nhất mà Navigos Group có được chính là cơ sở dữ liệu ứng viên lớn nhất và toàn diện nhất. Được biết đến nhờ văn hóa dịch vụ chất lượng và luôn lấy con người làm trọng tâm, chúng tôi đã duy trì được vị thế Nhà cung cấp dịch vụ tuyển dụng hàng đầu tại Việt Nam từ khi thành lập vào năm 2002.
Sự tăng trưởng ổn định của công ty đã giúp chúng tôi liên tục thiết lập nên những cột mốc mới - trong đó cột mốc đặc biết nhất là sự sát nhập với en-Japan, một tập đoàn quốc tế đứng đầu khu vực với nhiều chuyên môn về nhân sự và tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
- Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.
Review Navigos
Có sự training nhưng môi trường làm việc không thân thiện, phúc lợi kém
Môi trường tạm ổn
Không có sự phát triển