Internal candidate identified through succession planning
Any questions regarding the role, please reach out to B&W HRBP: Vu Sang ([email protected])
This role is based in Vietnam with mandatory requirements in knowing Vietnamese language.
Job Location: Vietnam
Relocation Terms: Local Terms
Job Purpose
- B&W Vietnam dCommerce Lead drives growth in dCom for total B&W Vietnam through Digitally Influenced Purchases e.g., Affiliate Marketing, Live Selling, Shopping Events, Digital Selling Capabilities (ex. BeauTech in-store).
- Act as Content champion to send the right requirements about dcom content (7OA, CPAS, Affiliate content, B&W store SIS, B&W campaigns, onsite banners, promotion HI....) to Brand Lead for creation and co-work with CSP and CBD for content deployment
- Fully in charge of Affiliate & liveselling model from searching and managing the MCNs to fully deploy the content execution and deliver monthly GMV targets
- Be responsible for calendar creation and quality control of LSA, VSA, PSA and all shopping events esp. On TikTokShop 1UL hub and brand hub to deliver the target ambition
- Co-work with Media Performance PIC to ensure the live optimization for content adjustment and budget management
- Co-work with CBD and CSP to create and deploy thematic Campaigns for Mega, SBD, Brand Day
- Take charge of full e2e tiktokshop model
WHAT YOU NEED TO SUCCEED
- At least 2 years experience in dCom content lead in any category/ industry
- Hands on experience in Affiliate Marketing, Dealing with MCNs and KOLs/KOCs for GMV creation and deployment
- Experience in media performance review and optimization
- Hands on experience with dCom performance & optimization with budget management skill
- Prefer background from commercial team of Pureplay
- Influencing skill – this talent is focused on briefing needs of content with Content lead team and co-work with CSP, CBD for deploying content and Media & Data lead for optimization of content across consumer journey-driven strategy and conversion
- Project /Network management – PIC has hands-on experience managing agencies to create and deploy Affiliate MKT , managing with clear process view to operate in synce with S&OP
- Stakeholder Management – many interface – DC team, CSP, CBD, Customers, Procurement.... that needs flexibile stakehoder management style in effective way to adapt with agile wow of dcom.
Công ty cổ phần phát triển công nghệ Pantado kinh doanh về lĩnh vực học Tiếng anh online trực tuyến 1 thầy 1 trò. Chương trình đào tạo rất hay, mình học thấy rất tốt giáo viên nhiệt tình, chu đáo. Hy vọng Pantado giúp đỡ được nhiều học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Pantado chúng tôi được thành lập năm 2016 với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”.
Mission
Với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”. Pantado sẽ triển khai chương trình hợp tác tuyển sinh. Theo đại diện công ty, chương trình hợp tác trở thành đại lý tuyển sinh của Pantado là cơ hội mọi người để tăng thêm thu nhập, tiếp cận và lan tỏa kiến thức giáo dục, nuôi dạy con của chuyên gia giáo dục Phan Hồ Điệp. Bên cạnh đó, đối tác tuyển sinh sẽ được nâng cao kiến thức, kỹ năng kinh doanh bởi đội ngũ đào tạo và hỗ trợ từ Pantado.
Review Pantado
Các quy trình làm việc vài bản (FB)
Lương thấp, quy tắc làm việc chán (FB)
Lương bèo bọt (FB)