Việc làm PMAX

Cập nhật 05/10/2024 00:03
Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần PMAX
Operation Transformation Officer - Process Automation
PMAX 4.0★
8 đánh giá 86 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. JOB PURPOSE
Develop and execute plans to efficiently implement strategic projects for the Operations Division within specified timelines. Gather information and data from diverse sources, analyze it, and interpret findings to effectively monitor departmental activities. Provide timely updates to management on operational activities and future trends.
2. ACCOUNTABILITIES
Develop and implement plans for strategic projects within the Operations Division, including gathering user information, analyzing requirements, drafting business requirements, creating UAT plans, developing test cases, conducting UAT, and delivering to end-users.
Collaborate with review departments to propose business/system improvements aimed at enhancing operational efficiency.
Handle and process requests for data analysis. Utilize collected data to analyze, build, and develop reports from one or multiple systems, interpreting data into suitable information for management. Manage the reporting environment and execute and automate reports, including ad hoc reports, within specified deadlines.3. REQUIREMENTS
Education & Experience
Bachelor's degree or higher in one of the following fields: Mathematics, Statistics, Quantitative Economics, Mathematics - Computer Science, Artificial Intelligence, Computer Science, Management Information Systems.
Minimum of 03 years of experience in analyzing needs and developing systems, analyzing data, and implementing/building management reports in the financial - banking - insurance industry using tools such as Power BI and others.
Deep understanding of Life Insurance processes and systems is preferable.
Have experience in project management (Project owner role)
Technical Skills:
Proficient in using statistical software/modeling/building data management: SPSS, SQL, Oracle, R, Python, etc.
Good data processing skills (Excel, Access...)
Proficient in drafting documents and procedures
Negotiation skills, good presentation skills
Planning and time management skills
Analytical and problem-solving skills
Soft Skills:
Teamwork skills
Good English communication (spoken and written)
Mandatory self-learning and research ability
Personal Attributes:
Positive working attitude
Result-oriented
Able to work independently with a high level of responsibility.
4. CHALLENGES
Multitasking projects, enhancements, and production issues concurrently
Working in high-pressure situationsSalary for 13th month, Bonus & Special Bonus
Full of social welfare under Vietnamese Labor Law (Insurance, annual leave, ...)
Healthcare for yourself & Your Family
Annual travel and team building activities
15-16 annual leave days
Company will buy Life Insurance Contract for yourself after 1 year working
Training: Trained in soft and technical skills
International, challenging, and friendly working environment
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Tòa nhà Tường Việt – 95 Cách Mạng Tháng 8, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

PMAX là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực Total Performance Marketing tại Việt Nam. Thành lập từ năm 2016 bởi những chiến lược gia hàng đầu trong lĩnh vực Thương Mại Điện Tử và Performance Marketing, PMAX cung cấp hệ thống giải pháp và dịch vụ đa dạng, giúp doanh nghiệp tăng trưởng toàn diện trên khắp các khía cạnh của quá trình Marketing.


Review PMAX

4.0
8 review

Những nghề phổ biến tại PMAX

Bạn làm việc tại PMAX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PMAX

PMAX

Click để đánh giá