Mô tả công việc
The primary of this position is to perform timely, accurate and professional administrative and secretarial functions while maintaining high degree of information/documents/files with complete discretion.
- Manage document flow, filing, safety and custody, as well as circulating and handling documents and discussion in the office.
- Receiving and coordinating mail for their perusal and action. Efficiently manage conflicting priorities, deadlines as well as handling information/documents/contacts.
- Collect documents/reports from different departments and review in advance before submitting.
- Manage and maintain accurate and detailed records.
- Translate documents or work as an interpreter when necessary.
- Ensure that all documents & messages have been translated/interpreted correctly, accurately and confidentially.
- Communicate, coordinate and schedule meetings/conferences on behalf of superior internally and externally via telephone/e-office, in person and in writing through e-mail messages.
- Ensure the professional and timely dispatch and distribution of such correspondence.
- Develop and maintain effective relationships with all parties internally and externally.
- Draft reports, letters of solicitation, proposals, draw relevant files in preparation for meetings and engagements (Itineraries, agenda, presentations, meeting minutes, and follows up on assigned action items).
- Assists the superior with daily administrative duties and completes a broad variety of administrative tasks that include managing an active calendar of appointments, composing and preparing correspondence, arranging complex and detailed travel plans, processing travel reimbursement requests/claims.
- Run errands for the DGD and handle other tasks assigned
Yêu cầu công việc
- Minimum 2-year experience in Personal Assistant or Secretary for Expat Manager.
- Bachelor's Degree in Business Administration, Language, Translation.
- Have a good command of English.
- Have a can-do attitude and the eagerness to learn.
- Understand the importance of confidentiality and keep all sensitive/private information confidential.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.