Việc làm Nova Service

Cập nhật 22/11/2024 20:53
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN NOVA SERVICE
Front Desk Agent
Nova Service
196 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests.

Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.

Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available

room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.

track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone

switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.

Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,

questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange

transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'

checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss

Prevention/Security of any reports of theft.

CORE WORK ACTIVITES

Safety and Security.

Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.

Maintain awareness of undesirable persons on property premises.

Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,

and secure environment.

Report work related accidents, or other injuries

manager/supervisor.

Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.

Policies and Procedures

Maintain confidentiality of proprietary materials and information.

Protect the privacy and security of guests and coworkers.

Follow company and department policies and procedures.

Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.

Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.

Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Working with Others

Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.

Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and

departments,

Quyền lợi được hưởng

1. Lương thưởng cạnh trạnh & tháng lương thứ 132. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần

3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc

4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới

5. BHXH theo Luật

6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott

Yêu cầu công việc

1. Enthusiast, ability to follow instruction

2. Fluent English communication, basic computer usage

3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel

Yêu cầu hồ sơ

  • Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
  • 02835209999 (Ext: 4305)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
NOVA SERVICE 65 Nguyễn Du, P.Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM

Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm: 

  • Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
  • Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
  • Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại Nova Service

Bạn làm việc tại Nova Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nova Service

Nova Service

Click để đánh giá