Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Provide excellent customer service by answering their queries and provide them with information about all tours, travel and relevant information.
Assist customers with all their travel and Madventures tour bookings.
Handle customer complaints and resolve them in a timely manner
Keep up to date with all Madventures tours and latest travel trends, learn extensively about Madventures to become a Guru
Operate Madventures tours and ensuring the safety of the tour participants at all times
Organize and guide tours.
Ensure the safety of the tour participants, including safety briefs and taking the appropriate action to ensure accidents are prevented
Provide accurate, informative and fun information on all Madventure tours to enhance the experience of our customers
Update product price tables and Break-even analyses for all Travel & Tour products.
Respecting local customs and traditions. Providing customers with knowledge of these including dress codes, language and cultural practices
Yêu Cầu Công Việc
- Fluent in English communication (speaking & writing)
- Similar experience in the previous jobs is an advantage.
- Friendly and warm welcome to all customers
- Multiple tasks skill is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 7 Tr - 10 Tr VND
Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm:
- Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
- Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
- Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.