Việc làm Nova Service

Cập nhật 04/01/2025 18:09
Tìm thấy 25 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN NOVA SERVICE
FO Duty Manager / Quản lý ca trực
Nova Service
241 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 31/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Reports directly to and communicates with the Front Office Manager/ Assistant Front Office Manager or their delegate on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Responds to guest needs and resolves related problems and complaints
• Supervises and directs Front Office personnel.
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
• Ensures Ensures VIPs and Accor Live Limitless guests receive special attention
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
• Fully conversant with all hotel emergency procedures.
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales."

Quyền lợi được hưởng

• Negotiable  salary; 
• 13th salary; 
• Seniority bonus
• Social Insurance contribution on full salary;
• Periodic health checking; Sun Care Insurance;
• Free ticket for entertainment in Bana Hills, Asia park...; 
• Discount for all  services of Accor

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience
• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
• Problem solving and organizational abilities
• Fluent in English

Yêu cầu hồ sơ

• Resume (CV) sent to Thuydung.NGUYEN(chấm)accor.com


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
NOVA SERVICE 65 Nguyễn Du, P.Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM

Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm: 

  • Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
  • Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
  • Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại Nova Service

Bạn làm việc tại Nova Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nova Service

Nova Service

Click để đánh giá