Mô tả công việc
• Reports directly to and communicates with the Front Office Manager/ Assistant Front Office Manager or their delegate on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Responds to guest needs and resolves related problems and complaints
• Supervises and directs Front Office personnel.
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
• Ensures Ensures VIPs and Accor Live Limitless guests receive special attention
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
• Fully conversant with all hotel emergency procedures.
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales."
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Yêu cầu hồ sơ
• Resume (CV) sent to Thuydung.NGUYEN(chấm)accor.com
Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm:
- Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
- Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
- Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.