Các phòng ban đang tuyển dụng tại IMPC

Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Xây dựng
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ

Việc làm IMPC

Cập nhật 11/01/2025 16:34
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THIẾT KẾ VÀ QUẢN LÝ KỸ THUẬT IMP
Admin Staff (Reception Desk)
IMPC
98 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- KCN Đồng Văn II, Thị trấn Đồng Văn, Huyện Duy Tiên, Hà Nam

Mô tả công việc

Scope of work
This role will be responsible for:
• Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
• HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
• Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
Essential Functions and responsibilities:
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
• Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
• Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.

Yêu cầu công việc

Experience: 3 year - experience in same position
Education: University Degree (or equivalent)
Competencies:
• Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Must adopt a practical approach towards work
• Must be methodical
• High level of problem solving skills
• Fluent English (listening, speaking, writing)

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary
Apartment
Free Lunch
Other
Professional working environment

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 15, đường D2, Khu phức hợp Saigon Pearl, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Tổng Quan Công Ty

Thành lập năm 2016, Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP (IMPC) được thành lập năm 2016

Chúng tôi cung cấp hệ thống dịch vụ chuyên nghiệp và đồng hành cùng doanh nghiệp nhằm giải đáp các thắc mắc kịp thời trong quá trình tư vấn và vận hành.

Văn Hóa Công Ty

Sự phát triển cơ bản của Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP luôn bắt nguồn từ sự đầu tư thông minh, phát triển bền vững, học hỏi và sáng tạo vì lợi ích của cộng đồng, khách hàng, đối tác và công ty.

Những nghề phổ biến tại IMPC

Bạn làm việc tại IMPC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMPC

IMPC

Click để đánh giá