YOUR ROLE
Ocean Customer Service Administrator is responsible for implementation of the new customers and maintains the relationship with existing customers. They will be first contact of customers for problem solving, support and solution. Moreover, they also work closely with Procurement & Pricing Department to maintain a profitable gross yield, Finance department for customer’s payment, Legal department for contract and others if any.
WHAT ARE YOU GOING TO DO?
· Implementing and managing new customer’s profile to ensure that all information is comply with CEVA’s regulation and policy.
· Smoothly managing existing customer.
· Managing and validating export booking request from agents and customers
· Ensure CEVA performance toward customer with Monthly/Weekly customer visiting
· Forecasting export volume
· Key contact with customer, supporting and solving customer’s issue
· Other tasks assigned by supervisor
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
· At least 6 months of experience in ocean freight/ ocean services
· Fresher with strong knowledge of Logistics industry is acceptable
· English Communication skill
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
With a genuine culture of reward and recognition, we want our employees to grow, develop and be part of our journey. We offer a benefits package that includes competitive annual leave entitlement, pension, health, and life assurance. There’s no doubt that you will be compensated for your hard work and commitment so if you’d like to work for one of the top Logistics providers in the world then please do get in touch to find your next role.
ABOUT TOMORROW
We value your professional and personal growth. That’s why we share plenty of career opportunities for you to thrive within CEVA. Join CEVA for a challenging career.
Kính thưa quý Khách hàng, quý Đối tác, cùng toàn thể cán bộ nhân viên,
Công Ty Cổ Phần Z Holding được thành lập ngày 20.06.2015, hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử, đầu tư phát triển dự án công nghệ, tư vấn đầu tư bất động sản,… trong nước và ngoài nước.
Thương mại điện tử là một ngành công nghiệp trẻ tại Việt Nam, đang trên đà phát triển lý tưởng. Đặc biệt, hơn 2 năm dịch Covid đã thay đổi thói quen mua sắm của đa số người tiêu dùng từ mua sắm trực tiếp sang mua sắm online. Đây là một trong những đòn bẩy tạo ra những con số phát triển đáng kinh ngạc của ngành thương mại điện tử Việt Nam trong những năm gần đây và đưa Z Holding phát triển, vươn tầm không chỉ trong nước mà còn vươn ra thị trường nước ngoài.
Trên thương trường, Z Holding không phải là một doanh nghiệp có bề dày lịch sử nhưng với tốc độ phát triển như vũ bão của những người khổng lồ về tư tưởng và nhiệt huyết đã đưa Z Holding từ con số 0 tròn trĩnh thành một tập đoàn lớn có mạng lưới các hệ thống lớn mạnh. Mỗi hệ thống lại là sự tập hợp chuỗi các công ty bề thế kinh doanh đa ngành với tổng nguồn lực khổng lồ.
Đối với cán bộ công nhân viên trong công ty, Z Holding được coi là ngôi nhà thứ hai. Với niềm tin mỗi con người đều sở hữu tiềm năng vô hạn, lòng nhiệt huyết, sự chính trực và khát khao hiện thực hóa ước mơ của chính mình. Chỉ cần bạn có niềm tin, đặt sự hy vọng của mình tương xứng với mục tiêu của bạn thì mọi thứ đều có thể. Z Holding sẽ là bệ phóng để giúp mỗi nhân viên phát huy tối đa tinh thần sáng tạo, khả năng tự hoàn thiện, tạo sức mạnh và động lực thúc đẩy mọi thành viên của công ty làm việc. Bên cạnh đó, chúng tôi ủng hộ tinh thần làm việc hợp tác, tin cậy và cởi mở trong công ty.
Trân trọng!