Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Order Processing:
- Contact Sales/ Customer to resolve any queries or obtain any information that is missing, or incorrect.
- Check and Acknowledge the Purchase Order from customers to ensure that customers have entered correct details, such as prices, product numbers, payment term, delivery time etc..
- Making and Following the Contract.
- Process sale orders that reach the company by telephone, letter, e-mail or website also orders generated by sales representatives
Order Entry:
- Check the delivery and contact details are correct and update customer records with any changes. Also sent the Arrival Notice to Customer if no change.
- When orders are complete, CC advise the finance department to prepare invoices.
- Enter details of the order on a computer system and forward the orders to the purchasing department, asking for confirmation of stock availability or delivery dates. Before CC release the order to Purchasing or Logistics department, CC might have to check the customer's payment or credit status or obtain authorization from the sales manager.
Customer Record:
- Maintain customer sales records
- Create records for new customers, including contact details and the name of the representative managing the account
Sales Support:
- Prepare bidding document, or any requested document which is follow the contract.
- Provide support for sales representatives when they are away from the office, make quotation, take calls or e-mails from customers and alert representatives to any urgent issues.
- Pass technical queries from sales representatives or customers to the Technical department.
- Update Sales representatives on orders or deliveries.
- Deal with routine requests from customers, such as requests for price quotes or delivery dates
Sales Team Administration:
- Maintain records of sales and compare them with targets after that sent out the Weekly General Report
- Track all the status of the entire order process Post Sales :
- Process for Product Warranty.
Yêu Cầu Công Việc
- Communication
- Being courteous and professional
- Being able to use office software
- Customer service or client management
- Meeting deadlines
- Being proactive and flexible
- Education: Bachelor degree in business administration or foreign trade.
BENEFITS
- Competitive salary package.
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…
- Monthly company birthday.
- Team building activities in Vietnam or oversea.
- Young & friendly working environment.
- Dynamic and professional environment + Training Courses.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.