Mô tả công việc
- To establish an effective data base system to be used by all team members for restaurant and local attractions. Have solid understanding of and being able to establish relationship with all local attractions, restaurants… etc.
- To supervise the other concierge associates, bellman, doormen to effectively handle guest requests, To ensure that they are adhering to all hotel policies, procedures and standards while striving towards total guest satisfaction. To ensure that the above-mentioned areas are working in a professional manner at all times.
- Responsible for hiring, training and development of all concierge-related associates, so they are hospitable, outgoing and customer service oriented.
- Assist the Front Office Manager, Assist Front Office Manager, Concierge Manager in above areas to ensure a correct and smoothly operation department.
- Each associate is expected to carry out, within their capabilities, all reasonable requests by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or Bachelor Degree from university/college in Hospitality Management or related major;
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.
Review Công nghệ ISOFH
Công ty cổ phần gia đình trị. Các lãnh đạo tầm trung bổ nhiệm các vị trí người nhà, riết rồi công ty toàn anh chị em họ hàng cô dì chú bác
Công ty siêu nhiều drama, vì là công ty gia đình, bạn bè người trong gia đình làm ở các bộ phận nhiều vô số mà lại toàn cấp manager mới sặc tiết.
Nhìn chung công ty khá tốt trừ khoản lương, thưởng. Chế độ tuyển dụng thì lôi hết thưởng này thưởng nọ vào bịp người nhưng thích thì có, không thích thì cắt