Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Ensure quality of customer experience: Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement; Collates and evaluates Shipper feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shipper satisfaction and Ninja Van’s service offering; Monitor shipper satisfaction and service quality throughout shipper journey; Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle; Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
· Team management & Capacity development: Maintain capacity monitoring for CSM agents; Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI; Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests; Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis; Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
Yêu Cầu Công Việc
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development with the portfolio of 30-40 Key accounts
- Proven track record in managing team of minimum 5 team members, working at office or remotely
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
Bachelor’s degree in business or related field
• Hands-on experience with managing clients and teams
• Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
• Strong written, verbal, and presentation skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VNPAY ứng dụng công nghệ hiện đại, đột phá trong lĩnh vực thanh toán điện tử nhằm xây dựng hệ sinh thái dịch vụ đa dạng về sản phẩm, tiện ích, mang tới những trải nghiệm dịch vụ ưu việt phục vụ khách hàng và đối tác.Công ty Cổ phần Giải pháp Thanh toán Việt Nam (VNPAY) phát triển là giải pháp thanh toán cho phép khách hàng sử dụng tính năng QR Pay được tích hợp sẵn trong ứng dụng MOBILE BANKING của các ngân hàng trên điện thoại
Review VNPAY Việt Nam
Công ty phúc lợi tốt mười điểm không có nhưng
Công ty phúc lợi tốt mười điểm không có nhưng
Công ty có văn hoa người đi trước giúp người đi sau trong công việc, văn phòng thoáng mát. Chế độ OT minh bạch. (it)