Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main purpose of the position:
• Responsible for optimizing e-commerce operations through efficient order fulfillment, streamlined inventory management, and E-store management to enhance online visibility, ensure seamless operation and customer engagement.
Job responsibilities:
• E-fulfillment and Last Mile Management: Coordinate e-distributors, e-fulfillment partners, logistics team and manage operation performance to ensure timely order fulfillment, delivery processes and operational efficiency.
• E-Store Management: Set up, deploy e-store and manage e-store operation scorecard to enhance brand visibility and improve customer engagement by listing, updating product information and maintaining identity visuals and branding consistency across e-stores.
• Process and Inventory Management: Streamline inventory management, e-fullfillment procuredures and monitor product, GWP inventory to drive efficient inventory management and process efficiency.
• Performance Analysis and Reporting: Analyze operation performance metrics, generate reports, and provide actionable insights for optimization to enable continuous improvement and maximize effectiveness.
• Payment Process: Coordinate & reconcile documents for payment process with enablers and other Ecom related stakeholders.
• Stay updated of industry trends, market changes, and best practices to continuously optimize strategies and maintain a competitive edge.
• Other tasks assigned by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Logistics or a related field
• 1-3 years of experience in similar role with proven experience in E-commerce operations, fulfillment, and e-store management
• Excellent communication and collaboration skills to work effectively with internal and external stakeholders.
• Good analytical and problem solving skill• Proactive and detail-oriented with a keen eye for accuracy.
• Ability to adapt to fast-paced, ambiguous environments and adeptness in efficiently prioritizing tasks to meet objectives.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.