*According to Decree No.13/2023/ND-CP on protecting personal data (“PDP”), Home Credit Vietnam would apply "Personal Data Processing Agreement" with all candidates to ensure compliance with the decree.
By submitting this application to Home Credit Vietnam Finance Company Limited through Linkedin, you agree to allow Home Credit to proceed your provided information in accordance with Personal Data Processing Agreement that you have read, fully understood and agreed to the entire content at link https://career.homecredit.vn/en/article/id/217
KEY RESPONSIBILITIES:
- Conduct Onboarding Program: Develop and deliver comprehensive onboarding training programs for new sales hires, combining both online and offline training methods to ensure flexibility and effectiveness.
- New Sales Assistant Support: Provide ongoing guidance and mentorship to new employees, assisting them in acquiring the necessary knowledge and skills to excel in their roles.
- Field Support: Provide hands-on field support to sales representatives, offering guidance, coaching, and feedback during actual customer interactions to enhance their selling skills.
- Training Material: Create and maintain a rich repository of training materials, including presentations, manuals, e-learning modules, test banks, and case studies, to ensure that the content is up-to-date and engaging
- Training Evaluation: Continuously assess the effectiveness of training program
JOB REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in a related field.
- Proven experience in sales training, preferably in the financial sector.
- Strong understanding of consumer financial products and services.
- Excellent communication, presentation, and interpersonal skills.
- Demonstrated ability to motivate and coach sales teams to meet and exceed targets.
- Proficiency in creating training materials, test banks, and case studies.
- Experience in conducting surveys and utilizing feedback to improve training quality.
- A proactive and results-driven approach to training and development.
COMPENSATION & BENEFITS:
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus
- Premium Health Care
- 24/7 Accidental Insurance
- 100% Social Insurance
- Meal + Phone Allowance
- Yearly Medical Checkup
- 15 Annual Leaves
- Professional and Transparent Working Environment
- Apply Latest Financial Technology in the World
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.