Việc làm Dịch vụ Nhà Sạch

Cập nhật 07/11/2024 12:23
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CPDV Nhà Sạch
MM Senior Relationship Managerment Manager (40000893)
Dịch vụ Nhà Sạch
87 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities (1)
  • Customer Insight
  • Collect / learn the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of the MM segment / key sub-segment assigned ./
  • Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on business plan for customers.
  • Products and Price:

Update and define products and price policies to advise customers:

  • Standard products and services, product packages and business programs including mobilization, credit, services, commercial finance, forex, derivative products and investment in MM customers according to TCB's regulations from time to time.
  • Price policy based on financial plan with customers (ACP) / risk (RORWA) /efficiency on risky assets (TOI / RWA)/life cycle value of customers (CLV) according to Techcombank regulations.
  • collect information, competition policy of portfolio management customers.

Key Accountabilities (2)
  • Sales and service:
  • Establish relationships with new business customers according to leads assigned or self-search
  • Manage and develop existing customer portfolio (sales, quality, structure ...), promote upsale, cross-sell to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's strategic direction.
  • Financial consulting for customers: Coordinate with product sales departments and related units to develop overall, optimal financial solutions to ensure customers are best served according to the service model regulated by TCB from time to time.
  • Make sales and service plans with each customer through ACP and implement customer relationship strategy oriented by TCB
  • Customer care: Responsible for taking care of customers in the management list, fully implement service quality standards, commitments to quality of service according to TCB's regulations to increase customer experience and satisfaction at TCB
  • Risk management

4.1 Credit risk management

  • Be responsible for end-to-end credit risk management on the portfolio managed by the Client. Directly perform / coordinate with Risk Management Division to appraise customers;
  • Credit appraisal: Collect records, documents; check, supervise, update relevant information about customers, customer's business situation to serve customer appraisal, propose solutions and submit for approval.
  • Post-credit management: Manage, supervise after credit granting, identify early warning signs and implement risk handling instructions/directions. Manage the debt collection process for customers, participate in the debt settlement process according to regulations.

4.2.Operational Risk Management

  • Grasp and absolutely comply with regulations on operational risk management.
  • Actively identify and manage operational risks related to the customer portfolio being managed

Key Accountabilities (3)
  • Operation
  • Absolutely comply with regulations, processes, instructions ... related
  • Organization và Human Resources:
  • Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related changes.
  • Closely cooperate with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
  • Effective management:
  • Effectively manage the customers portfolio assigned according to the instructions and regulations of TCB.
  • Strictly manage business performance compared to assigned targets.
  • Other jobs
  • As assigned by the line manager

Success Profile - Qualification and Experiences
  • University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
  • Experience: Minimum of 12 years in the field of sales, appraising business customers.
  • English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CPDV Nhà Sạch
Dịch vụ Nhà Sạch Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
27 Nguyễn Kim, Phường 12, Quận 5, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công ty Cổ phần dịch vụ NHÀ SẠCH là một Công ty chuyên nghiệp và hàng đầu trong các lãnh vực vệ sinh công nghiệp và bảo dưỡng công trình tại Việt nam. “Dịch vụ đích thực” chính là phương châm hoạt động của Công ty chúng tôi nhằm mang đến những dịch vụ hoàn hảo nhất, tiết kiệm nhất thông qua đội ngũ cán bộ lãnh đạo Công ty, kỹ sư công trình, giám sát viên, công nhân viên có nhiều năm kinh nghiệm, luôn được đào tạo chuyên môn nghiệp vụ thường xuyên liên tục bên cạnh sự hỗ trợ của máy móc, công dụng dụ hiện đại và hóa chất chuyên dụng có thể đáp ứng đầy đủ tất cả những nhu cầu ngày càng cao từ Quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Nhà Sạch

Bạn làm việc tại Dịch vụ Nhà Sạch? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Nhà Sạch

Dịch vụ Nhà Sạch

Click để đánh giá