Việc làm NABATI Việt Nam

Cập nhật 22/11/2024 20:54
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty NABATI Việt Nam
Site Merchandising Coordinator
NABATI Việt Nam 1.3★
4 đánh giá 100 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Accountabilities

  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards.
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned.

Cross-Functional Collaboration:

  • Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries).
  • Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes.

Category Page Optimization:

  • Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion.
  • Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives.
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections.
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas.
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction.
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus.
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus.
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption.
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.).
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines.
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university.
  • Fluent communication in English

Địa điểm làm việc

Đà Nẵng
Tầng 2, Indochina Riverside Towers, Riverside Mall, 74 Bạch Đằng, Hải Châu 1, Hải Châu, Đà Nẵng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty NABATI Việt Nam
NABATI Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.

Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Năm 1985: Công ty được thành lập
  • Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
  • Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
  • Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.

Mission

Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.


Review NABATI Việt Nam

1.3
4 review

25/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Không tập trung làm việc, quy trình tào lao

21/11/2024
Nhân viên kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Công ty giải quyết hồ sơ nghỉ việc rất chậm

20/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Phỏng vấn HR cũng chả thèm báo cho ứng viên pass/ fail, chả có 1 tí gì là chuyên nghiệp

Những nghề phổ biến tại NABATI Việt Nam

Bạn làm việc tại NABATI Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NABATI Việt Nam

NABATI Việt Nam

Click để đánh giá