- Build detailed user growth programs to drive both acquisition and retention for assigned projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product optimization
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs;
- Utilize data analytics to optimize promotional programs and communication messages based on user behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth, continuously optimize through sprints to reach set targets;
- Lead the execution of growth initiatives with a cross-disciplinary team of growth, marketing, product, tech, data…; ensuring alignment and secure the support needed to execute growth plans;
- Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both in-app and external channels;
- Work closely with product team to provide user insights & business-led product development;
- Continuously monitor key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives; provide regular reports, analysis and insights to support decision making.
- Hunger to drive action and impact;
- Strong intuition about user and product experience;
- Strong analytical skills; extensive experience in user research, insights search, and building marketing campaigns;
- At least 2-3 years of experience in relevant fields such as Growth, Product Marketing, Business Analytics or User Insights;
- Strong interpersonal skill; able to manage stakeholders and drive for results;
- Familiar with the Food Delivery/Ride-hailing/Ecommerce/Fintech market and able to draw on local nuances to design growth activities that are highly relevant to our users.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business or Finance.
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái