- Responsible for the definition and implementation of effective spare part and maintenance plans in order to ensure required Brewery performance
- Responsible for ensuring effective allocation of resources to enable maintenance plan attainment
- Responsible for the generation of accurate maintenance reports via the Computerised Maintenance Management System (Navision)
- Drives the implementation and sustainability of ISC Maintenance and Carlsberg Excellence Standards
- Screening of WO’s generated- Scoping of WO requirements
- Ensuring EHS & Quality considerations are met in each WO
- Effective planning of resource – parts, tools, people, skills and time allocation and the required level of detail
- Provides clear and precise work instructions (WI) within work order
- Ensures spare parts are available for each job prior to work order issuing
- Prints and Issues work orders to the engineering resource
- Follows up with engineering resource on job completion
- Identifies any opportunities for improving the WI’s or WO’s
- Ensures that WOs are closed out with the required quality of info by the engineering resource
- Engagement of appropriate stakeholder in maintenance and spare part planning
- Sets up appropriate Planning and Review Meetings
- Generation and issuing of daily, weekly and monthly maintenance and spare part plans
- Generation and issuing of overhaul plans
- Uses CSC Group Standards to improve overhaul effectiveness, both duration compression & interval optimization
- Management of master maintenance plans and master data within the CMMS system
- Communicates with contractors and 3rd party (3P) maintenance providers
- Issues and follows up on WO completion with 3P- ensures close out WO for 3P maintenance
- Ensures appropriate info regarding maintenance planning is communicated to Management Team
- Ensures agreed maintenance reports are generated and issued in a timely manner- Ensures accurate calculation of maintenance KPIs
- Ensures cost information is accurate within CMMS
- Ensures master plans are up to date within the CMMS
- University engineering degree
- Technical expertise in mechanics, electricity, automation
- Ability to read and understand technical drawings
- 1-3 years’ experience within a manufacturing/ maintenance environment
- Experience of using CMMS systems and IT literate
- Effective communication and presentation skills- Experience of dealing with service contractor and spare parts suppliers
- Experience of managing budgets
- Fluent in local language
- Effective in English (spoken and written) – an advantage
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái