Mô tả công việc
A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.
KEY RESPONSIBILITIES:
1. Marketing Strategy and Budget Management
• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.
• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.
• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.
2. Digital Marketing and Online Presence
• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.
• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.
• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.
• Plan and execute EDM campaigns.
• Work with media agency and manage awards entries.
3. Content and Media Management
• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.
• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.
• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.
4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)
- Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
- Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
- Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
- Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
- Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.
5. Internal Collaboration
- Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
- Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
- Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
- Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Excellent communication skills for cross-functional collaboration
- Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends
Yêu cầu hồ sơ
Năm 2017, Công ty tài chính TNHH MTV Lotte Việt Nam ký kết Thỏa thuận mua lại 100% cổ phần của công ty tài chính thuộc một trong những ngân hàng lớn nhất Việt Nam, đánh dấu sự mở rộng đầu tư và thâm nhập vào lĩnh vực Tài chính của tập đoàn LOTTE tại đây. Giấy phép kinh doanh của Công ty Tài chính Lotte (Lotte Finance) được Ngân hàng Nhà nước Việt Nam phê duyệt vào tháng 9 năm 2018, đưa LotteCard trở thành công ty thẻ tín dụng đầu tiên của Hàn Quốc được phép hoạt động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHYT, BHXH theo quy định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Đi du lịch, nghỉ mát hàng năm ( trong hoặc ngoài nước )
- Teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 28/09/2018, Ký kết Thỏa thuận chuyển nhượng cổ phần của TechcomBank tại TechcomFinance.
- Ngày 06/03/2018, Thương vụ mua bán được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận.
- Ngày 12/03/2018, Thương vụ mua bán chính thức hoàn thành.
- Ngày 18/12/2018, Ra mắt dịch vụ cho vay tiêu dùng tại Việt Nam
Mission
Với sứ mệnh mang đến các giải pháp tài chính thông minh và tối ưu cho người tiêu dùng, hướng tới mục tiêu phục vụ khách hàng mọi lúc mọi nơi, LOTTE Finance đang nỗ lực không ngừng mở rộng các điểm dịch vụ tại nhiều địa bàn trọng điểm trên cả nước.
Review Lotte Finance Việt Nam
Môi trường và lợi ích tuyệt vời(GL)
Chế độ công ty rất tốt, không bao giờ chậm lương. Mọi người trong công ty rất vui vẻ, hòa đồng, nhiệt tình giúp đỡ nhau.(rv)
Đóng bảo hiểm full lương, 1 năm có 3 ngày nghỉ hè, 1 ngày nghỉ sinh nhật, các ngày lễ công ty đều có quà/tiền mặt động viên CBNV(rv)