AVANTA DIAGNOSTICS

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại AVANTA DIAGNOSTICS

Chăm sóc sức khỏe
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Nghiên cứu và Khoa học
Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm AVANTA DIAGNOSTICS

Cập nhật 05/12/2025 19:42
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AVANTA DIAGNOSTICS
Brand Marketing Manager
AVANTA DIAGNOSTICS
386 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 22/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 21/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

In your role as Brand Marketing Manager at Diag, you will play a critical role in growing our brand with the authentic influence of healthcare professionals and services. Your primary focus on social media and leveraging doctor recommendations to drive brand awareness, engagement and loyalty to align with business goals and brand essence:

  1. Brand Consistency Across Channels: Ensure that messaging around brand communication is consistent across all media channels and the integration of healthcare professional endorsements throughout the customer journey, reinforcing trust, credibility, positioning and maintaining a unified brand voice.
  2. Social Media & Community Engagement: Leverage social media platforms to build brand equity and amplify doctor recommendations and testimonials, creating compelling content that resonates with consumers and builds trust through medical advisors, content creators, and healthcare professionals to produce informative and engaging content (e.g., livestreaming, gamification, videos, posts, infographics) that highlights the benefits of Diag services.
  3. Social Listening & Feedback: Monitor social media channels to understand public perception and sentiment around Diag and the category. Use feedback to optimize campaigns and respond to customer questions or concerns.
  4. Healthcare Professionals & Consumers KOLs/KOCs endorsement: Be a bridge between key healthcare influencers, KOLs/KOCs and consumers to drive brand credibility across social media channels (Facebook, Youtube, Tiktok, Instagram, Zalo).
  5. Campaign Performance Analytics: Measure and analyze the performance of campaigns on consumer behavior, trust, and purchasing decisions. Provide actionable insights to continuously improve ATL and social media strategies.
  6. Initiatives to expand comm. channels: Explore new channels of communication with test and learn to understand platforms/channels themselves, driving initiatives of content to maximize brand coverage across relevant channels
  7. Internal Branding: Be MKT champion in collaborating with HR for internal branding engagement and new product launch
  8. Compliance & Medical Accuracy: Ensure all campaigns featuring doctor recommendations adhere to legal and regulatory guidelines in the healthcare industry. Work closely with legal and medical compliance teams to ensure accuracy and transparency.

Yêu Cầu Công Việc

  • Experience: 3+ years of experience in brand management, marketing, or advertising, with a strong background in integrating healthcare or doctor-driven endorsements into ATL and social media campaigns.
  • Education: Bachelor’s degree in Marketing, Communications, Public Health, or a related field;
  • Healthcare Industry Knowledge: Familiarity with the healthcare or pharmaceutical industry, with an understanding of medical terminology, healthcare regulations, and the role of doctor recommendations in consumer decision-making.
  • Social Media Expertise: In-depth knowledge of social media platforms, trends, and tools, with a focus on creating content that leverages expert endorsements to drive engagement, trust, and credibility.
  • Creative & Analytical Skills: Strong creative mindset combined with the ability to analyze campaign performance data and optimize future initiatives.
  • Project Management: Excellent project management skills, with the ability to manage cross-functional teams, multiple campaigns, and deadlines.
  • Medical & Regulatory Compliance: Experience navigating compliance and regulatory requirements in healthcare marketing, ensuring all doctor recommendations and endorsements meet industry standards
  • Collaboration Skills: Ability to work closely with internal teams (marketing, digital, content, legal) and external partners (doctors, influencers, medical spokespeople) to execute integrated campaigns.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414-420 Cao Thắng, Phường 12 (Quận 10), Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH AVANTA DIAGNOSTICS
AVANTA DIAGNOSTICS Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lô 12-13 A16, KĐT Geleximco A đường Lê Trọng Tấn, Xã An Khánh, Hoài Đức, Hà Nội

Thành lập ngày 31 tháng 05 năm 2010, Công ty TNHH Avanta Diagnostics có mục tiêu trở thành một trong những đơn vị dẫn đầu về xuất nhập khẩu và phân phối trang thiết bị, vật tư, sinh phẩm y tế; thiết bị, sản phẩm chăm sóc sức khỏe tại Việt Nam.

Với triết lý kinh doanh:

- Sản phẩm hữu dụng, chất lượng

- Làm việc chuyên nghiệp, sáng tạo

- Sự hài lòng của khách hàng là thành công của ADC


Những nghề phổ biến tại AVANTA DIAGNOSTICS

Bạn làm việc tại AVANTA DIAGNOSTICS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AVANTA DIAGNOSTICS

AVANTA DIAGNOSTICS

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo