TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
In this role you will be responsible to deliver impact on seller growth by empowering them through knowledge transfer, trainings, and progress tracking, as well as collaborating with various cross functional teams to help improve sellers growth.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Roles & Responsibilities:
- Planning and executing segment-wise seller education and training with the aim of achieving operational efficiency, policies adoption, and ultimately business growth.
- Identifying room for improvement in tooling, SOPs and support for sellers who are promoting and selling products on TikTok Shop platform.
- Providing ongoing support and training to sellers to improve performance, and study key attributes of successful cases; Building courses/trainings to sellers in line with global policies and local strategy.
- Design and create promotion materials or projects for seller incubation in collaboration with the incubation team, seller engagement team and management teams.
- Tracking seller progress and impact of curriculum and trainings on seller performance.
Qualifications
- Minimum Bachelor's Degree or above
- 5+ years of experience in seller training, seller engagement, and/or seller management from e-commerce platforms, or e-commerce sales from brands.
- Strong understanding of influencers, social media, e-commerce, livestreaming, and digital trends landscape.
- Strong communication, public speaking, organizational, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment.
- Proficient in English and Vietnamese language.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ TIKTOK VIỆT NAM nổi bật với hàng loạt video ngắn trendy về thời trang, phong cách sống, nấu ăn,... Kênh Tiktok dường như đã trở thành một trong những ứng dụng được giới trẻ yêu thích, vậy Tik Tok là gì? Về bản chất, Tik Tok là một trong những mạng xã hội đang “làm mưa, làm gió” không chỉ tại Việt Nam mà còn trên khắp thế giới. Tik Tok có tên gốc là Douyin hay Vibrato và được phát triển tại Trung Quốc.
Ứng dụng Tik Tok chính là nơi bạn có thể đăng tải các video ngắn từ vài giây lên đến vài phút. Đáng chú ý đây là nơi đây có thể bắt gặp các “idol” của mình một cách thường xuyên thông qua các video hóm hỉnh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ TIKTOK VIỆT NAM được thành lập năm 2020
Mission
Ứng dụng Tik Tok chính là nơi bạn có thể đăng tải các video ngắn từ vài giây lên đến vài phút. Đáng chú ý đây là nơi đây có thể bắt gặp các “idol” của mình một cách thường xuyên thông qua các video hóm hỉnh. Khả năng chỉnh sửa, quay video, cùng kho tàng âm nhạc “siêu cấp” đã mang đến điểm khác biệt cho Tik Tok. Đặc biệt, ứng dụng Tik Tok còn có khả năng cá nhân hóa, điều này có nghĩa là mỗi cá nhân sẽ được những tính năng khác nhau, đây được xem là điểm cộng và làm cho Tik Tok trở nên hấp dẫn với toàn thế giới.
Review Tiktok
Môi trường đa văn hóa và thân thiện
Có nhiều cơ hội thăng tiến nhưng công ty thường xuyên thay đổi ở cấp lãnh đạo
Đồng nghiệp và trưởng nhóm thân thiện, vui vẻ