Việc làm TCL (VIỆT NAM)

Cập nhật 21/11/2024 10:24
Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐIỆN TỬ THÔNG MINH TCL (VIỆT NAM)
Project Manager
TCL (VIỆT NAM) 3.7★
3 đánh giá 147 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities:

Project Management & Coordination:

  • Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
  • Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
  • Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
  • Monitor the integration between different platform of Easia travel.

Technical Follow-Up:

  • Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
  • Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
  • Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.

Production & Content Management:

  • Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
  • Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
  • Ensure consistency of content across destinations

Client Onboarding & Support:

  • Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
  • Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
  • Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
  • Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.

Training & Communication:

  • Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
  • Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
  • Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.

Reporting & Documentation:

  • Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
  • Monthly meeting with Country Directors and General director.
  • Monthly update of the department report to Country Directors.

Manage the project team

  • Manage project team in Vietnam

+ Weekly meeting with Team.

+ Review the workload of Vietnam team

+ Assign tasks to Vietnam team

+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team

  • Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)

Yêu Cầu Công Việc

Key Skills:

  • Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
  • Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
  • Experience with project management tools.
  • Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
  • Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
  • Experience in project management within the travel industry or software development.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ĐIỆN TỬ THÔNG MINH TCL (VIỆT NAM)
TCL (VIỆT NAM) Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 26 VSIP II-A, Đường số 32, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore II-A, Thị trấn Tân Bình, Huyện Bắc Tân Uyên,

TCL là thương hiệu điện tử tiêu dùng hàng đầu toàn cầu về màn hình hiển thị, TV, điện gia dụng và thiết bị di động. Được thành lập năm 1981, TCL sở hữu các trung tâm sản xuất, các trung tâm nghiên cứu và phát triển trên toàn thế giới, đồng thời kinh doanh các sản phẩm và dịch vụ tại hơn 160 quốc gia.

Tại CÔNG TY TNHH ĐIỆN TỬ THÔNG MINH TCL (VIỆT NAM), chúng tôi tận tâm cải thiện cuộc sống và trải nghiệm của khách hàng bằng công nghệ tiên tiến của mình. Các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi nhằm mục đích giải quyết nhu cầu, mang lại tiện ích cho khách hàng, đồng thời góp phần tạo ra một thế giới an toàn và lành mạnh hơn. Chúng tôi mong muốn truyền cảm hứng và thúc đẩy mọi người theo đuổi những điều tuyệt vời trong cuộc sống bằng thông điệp "Inspire Greatness - Truyền cảm hứng tuyệt vời".


Review TCL (VIỆT NAM)

3.7
3 review

11/03/2023
Kỹ Sư Thiết Kế Điện tại Bình Dương

Một công việc tốt lương ổn định chế độ đãi ngộ tốt nhiều lúc cũng khá áp lực doanh số nhưng bù lại với cong sức bạn đạt được (Indeed)

02/02/2024
Nhân viên QA tại Bình Dương

Thích hợp là nơi để nghỉ hưu sớm, vì tư duy và chế độ ở đây là của những người thế hệ cũ, lương thấp, KPI cao (Indeed)

01/10/2024
Thực tập sinh Network tại Bình Dương

Nhân viên cũ

Những nghề phổ biến tại TCL (VIỆT NAM)

Bạn làm việc tại TCL (VIỆT NAM)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TCL (VIỆT NAM)

TCL (VIỆT NAM)

Click để đánh giá