Mô tả công việc
- Responsible for preparing all event documentation and coordinates with Sales, property departments and customer to ensure consistent, high level service throughout pre-event, event and post-event phases of property events.
- This position primarily handles events of average complexity.
- Ensures their property events have a seamless turnover from sales to service back to sales.
- Recognizes opportunities to maximize revenue opportunities by up-selling and offering enhancements to create outstanding events.
Managing Event Logistics and Operations
• Ensures that events progress seamlessly by following established procedures, collaborating with other employees, and ensuring accuracy.
• Greets customer during the event phase and hands-off to the Event Operations team for the execution of details.
• Adheres to all standards, policies, and procedures.
• Ensures billing accuracy and conducts bill reviews with the clients prior to processing the final bill.
• Manages group room blocks and meeting space for average to large-sized assigned groups.
• Identifies operational challenges associated with his/her group and determines how to best work with the property staff and customer to solve these challenges\ and/or develop alternative solutions.
• Uses his/her judgment to integrate current trends in event management and event design.
• Acts as liaison between field salesperson and customer throughout the event process (pre-event, event, post-event).
• Participates in customer site inspections and assists with the sales process as necessary.
• Performs other duties as assigned to meet business needs.
• Solicits feedback from the property departments to identify areas for improvement to enhance the Event Planner’s experience.
Ensuring and Providing Exceptional Customer Service
• Delivers excellent customer service throughout the customer experience and encourages the same from other employees.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Sets a positive example for guest relations.
• Coordinates and communicates event details both verbally and in writing to the customer and property operations.
• Makes presence known to customer at all times during this process.
• Oversees his/her customer experiences from file turnover through the post event phase until turnover back to sales.
• Follows up with customer post-event.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Uses personal judgment and expertise to enhance the customer experience.
• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.
• Works to continually improve customer service by integrating obtained feedback and personal judgment into action plans.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
• Ensures hourly employees understand expectations and parameters for event activities.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & Service charge
- 05 working days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- 13th salary month.
- Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
- Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; experienced (1 – 2 years of experience) in the event management or related professional area.
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; at least 1 year experience in the event management or related professional area required.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Giáo dục WeGrow Việt Nam là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực giáo dục giới tính tại Việt Nam. WeGrow Vietnam thuộc top 10 Toàn cầu Sáng kiến Xã hội SBC, được hàng loạt báo chí nước ngoài và truyền thông trong nước đưa tin: AFP Pháp, International Business Times, VNExpress, VTV1, VTV6,... Được khởi xướng bởi những người trẻ nhiệt thành, WeGrow Vietnam hướng đến sứ mệnh khai phóng, thúc đẩy thế hệ trẻ phát triển không giới hạn. Với tốc độ phát triển đáng kỳ vọng và môi trường làm việc tôn trọng, bình đẳng; Đội ngũ hy vọng được chào đón những builders gia nhập để cùng kiến tạo những thành tựu mới.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 10/05/2019
Mission
Tầm nhìn: Mọi người trẻ được tiếp cận và hưởng lợi từ giáo dục giới tính toàn diện để trở thành phiên bản tốt nhất của chính mình.
Sứ mệnh của WeGrow là mang lại các giải pháp Giáo dục Giới tính toàn diện một cách hiệu quả, giúp thế hệ trẻ được phát triển không giới hạn. Chúng tôi tin rằng mỗi con người chúng ta đều có tiềm năng vô hạn để cùng mơ ước và hành động, theo đuổi hạnh phúc của chính mình. Chúng tôi luôn trung thành với sứ mệnh của mình, thúc đẩy việc "trao quyền hạnh phúc" của mỗi cá nhân và cộng đồng xung quanh họ.
Review Wegrow Edu
Nhiều dealine và hay bị trừ lương
Nhiều deadline, hoa hồng giảm dần và KPI quá cao
Quản lý của công ty thiếu tôn trọng. Công ty làm việc không chuyên nghiệp