Jollibee Việt Nam ★ 3.8

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Jollibee Việt Nam

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm Jollibee Việt Nam

Cập nhật 13/02/2025 23:11
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Jollibee Việt Nam
Restaurant Supervisor (Ngân Đình)
Jollibee Việt Nam 3.8★
15 đánh giá 256 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 12/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

1. To ensure guest are serviced within specified time.

2. To keep the team updated the menu and presentation standards.

3. To communicate with guests and staff using clear and professional language, and answer phone calls using appropriate telephone etiquette.

4. To effectively answer any questions regarding menu and assist with menu selections.

5. To be able anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully.

6. To apply service techniques correctly at all times, and serving Food & Beverage items with enthusiasm.

7. To assist in serving food courses and beverages to guests.

8. To ensure the set-up of tables is in accordance with types of event and service standards.

9. To record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order.

10. To communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability.

11. To communicate additional meal requirements, allergies, and dietary needs, and special requests to the kitchen.

12. To check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages.

13. Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area.

14. To maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.

15. To review order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.

16. To present accurate final bill to guest and process payment.

17. To perform shift closing on the Point of sales terminal and tally cash and credit card settlements.

18. To ensure that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.

19. To ensure that hotel brand standards and SOP's are consistently implemented.

20. To work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential.

21. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.

22. To conduct monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.

23. To take an active role in coaching and developing junior staff.

24. To perform any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.

Quyền lợi được hưởng

- 2 months of probation with full salary & service charge.

- Team building activities.

- Annual Summer Outing/Health checkup

- Accident insurance 24/24

- Attractive Medical package  

- Uniform, Laundry service is provided by Hotel

- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria

- International working environment and friendly teammates.

- Other benefits according to Company's policy.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. Two to three years’ experience as an F&B Captain in high volume five-star hotels or upscale hotels/ or in fine dining restaurant with excellent oral and written communication skills.

2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.

3. Good command of English and Vietnamese.

4. Ability to speak Chinese, Japanese or Korean as an advantage.

5. Ability to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace. Use judgment and reasoning to cope with emergencies such as sudden illness, accident, or interrupted service.

6. Exceptional knowledge and understanding of various dining cultures and food service techniques and standards.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc liên hệ phòng nhân sự 02438315000 máy lẻ 3040
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Jollibee Việt Nam
Jollibee Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 5, Tòa nhà SCIC, số 16 đường Trương Định, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

JOLLIBEE là một câu chuyện thành công phi thường: từ 2 tiệm kem nhỏ hình thành vào năm 1975, chuyên bán các món ăn nóng và bánh mì kẹp thịt trở thành công ty với 7 cửa hàng vào năm 1978, chuyên về bơgơ, sau đó trở thành một công ty đã tạo nên cuộc cách mạng thức ăn nhanh tại Philippines.

Hiện nay, Jollibee là một thương hiệu toàn cầu, đang mở rộng vào thị trường thế giới qua những nổ lực và thử nghiệm – mang đến thức ăn ngon nhất và hướng đến những giá trị của gia đình nhằm tạo tiếng vang đến khách hàng mục tiêu. Tại Việt Nam, Jollibee đã có hơn 80 cửa hàng tại các thành phố lớn và các tỉnh Việt Nam. Jollibee cam kết mang đến cho khách hàng những phần ăn ngon miệng với giá cả phải chăng, phù hợp với khẩu vị từng vùng, cung cách phục vụ ân cần, hiệu quả, cửa hàng sạch sẽ. Từ những nền tảng này – cùng với lời nhắn nhủ về giá trị gia đình là những điều mà thương hiệu Jollibee đại diện là tiền đề để tạo nên sự phát triển của Jollibee Việt Nam trong tương lai.


Review Jollibee Việt Nam

3.8
15 review

01/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Review chi tiết 3 bộ phận trong cửa hàng Jolibee

04/01/2025
Nhân viên phục vụ nhà hàng tại Hà Nội

Giờ tan ca khá trễ đối với quầy counter và phục vụ. Ca làm việc đông nhân viên, cửa hàng nhiều nhân viên

08/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lương thấp, 25.3k 1h, ngày lễ thì nhân 3 lương nhưng làm cả giờ nghỉ thì không được nhân cái giờ nghỉ đó

Những nghề phổ biến tại Jollibee Việt Nam

Bạn làm việc tại Jollibee Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Jollibee Việt Nam

Jollibee Việt Nam

Click để đánh giá