Mô tả công việc
Product/Commercial/Visual Management:
Analyze sales reports to identify priorities and create tailored visual merchandising solutions.
Gather feedback from the team to improve proposals.
Implement and communicate merchandising standards to improve sales and customer satisfaction.
Train team on visual execution standards.
Ensure shop floor layout and new lines follow company guidelines.
Style mannequins, displays, and manage boutique merchandising.
Shop- floor & Sales Management:
Communicate with management on personnel and product updates.
Motivate sales team to boost sales and efficiency.
Monitor daily and monthly sales targets.
Ensure standards are maintained throughout the day.
Customer Service:
Provide excellent customer service.
Enforce return policies and support with product knowledge and new arrivals.
Address customer issues and escalate as needed.
Health & Safety:
Ensure safe work practices and follow company procedures.
Maintain good housekeeping and report incidents to senior management.
Yêu cầu công việc
Passion for fashion.
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
Strong communication, problem- solving, and team management skills.
Quyền lợi
Be trained in a professional environment.
13th month salary.
Parking Allowance.
Annual performance bonus.
Opportunities to develop career path in fashion retail.
Employee Discount.
Social insurance.
Monthly commission bonus.
12 annual leave/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-09 01:30:02
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.