Phúc lợi
- Laptop
- Phụ cấp
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Operations Tasks (80%):
· Together with Brand Manager/Operation Manager develop and monitor closely trading plan, action plan and incentive program to achieve sales target
· Update and prepare daily, and monthly quantitative and qualitative reports for all stores
· Control and maintain approved annual and monthly store budget for retail operations
· Monitor operations status of the stores and provide recommendations or solutions to improve retail operation regularly to Brand Manager/Operations Manager
· Ensure that all operation activities are compliant with company’s policies, company’s procedures and local legal frame
· Ensure all operational policies and procedures are thoroughly communicated to all retail sale team in a timely manner thru mails, memo and notices.
· Work with Brand Manager, Product Assistant and VM Executive to establish systematic and updated trainings for every staff
· Monitor and control stock level and give suggestions on extra orders or stock consolidation according to trading plan and current performance.
· Support SM/ASM to maintain high level of customer service and liaise with CRM to provide after sale’s service and customer’s feedbacks
· Work with PMD on any maintenance needs according to brand’s standard and all issues are addressed to a timely manner.
· Collaborate with PMD on store relocation, store re-sizing, store renovation and new store opening and assist on set up of store operations
Administration Tasks (20%):
· Responsible for consolidating uniform orders for all retail staffs
· Manage the order of stationary and retail equipment effectively
· Support for all administration work for staff sales operations
· Attend floor for urgent situations relating to client service
Yêu Cầu Công Việc
· Strong back ground and work experience in fashion retail.
· Self-motivated, proactive, multi-tasks & independent
· Loyal and honest, strong work ethics.
· Demonstrated leadership and vision in managing staff groups.
· Strong Communication and Organization skill
· Team Work
· Excellent computer and Microsoft office skill
· Good in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng