Mô tả công việc
GENERAL MISSION
Reporting directly to the Assistant Front Office Manager.
The Front Office Supervisor is directly responsible for the day to day operations of the Front Desk whilst on duty. On a broader scale of Front Office Supervisor is to ensure that all of the hotel’s guests are greeted, assisted with a level of service and welcome in a genuine warm way at all times.
RESPONSIBILITIES AND MEANS
The Front Office Supervisor is responsible and accountable for all operations in relation to the Front Desk whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently high quality.
ADMINISTRATION
To be concerned with staff discipline and staff performance to develop skills.
To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
To use your supervision skills effectively to encourage and motivate staff.
To monitor guest service personnel constantly, ensuring that at all times.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
To maintain a reputation of the Hotel in relating to guests or visitors.
Responsible for providing services and handle guest requests with efficient and courteous manner at all times.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
To have a good working relationship with colleagues.
To supporting and helping to all subordinates.
RELATIONS
Reports directly to the Senior Assistant Front Office Manager.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION
To flexible and willing to help as assigned
To be ready and responsible to perform on duty.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Meal Allowance on duty (03 meals per day if stay at staffhouse)
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily
- Telephone allowance (depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.
- Office computer literacy.
- Good command in English.
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.
- Ability to deal with staffs/ customers professionally.
- Excellent in service mind oriented.
- Time keeping and organisational skills.
- 2-3 years experience in the similar position, Receptionist with good background/profile will be considered for interview.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng