Mô tả công việc
- Plans and manages sales calls according to Account Management procedures adhering with Melia standards on an annual, monthly, weekly and daily basis.
- Handles all enquiries and leads from potential clients that involves meeting, site inspection, entertainment, negotiation and contract writing, attending promotional functions organized by the hotel.
- Participates in sales activities by identifying potential customers whether from existing or new accounts, selling through tele-sales or sales calls and participating in hotel sales blitz to develop new business and follows up.
- Maintains good relationship and solicits daily room-night production of individual and groups business from the existing and new accounts in order to meet sales targets.
- Organizes VIP's arrivals, welcomes and provides them with assistance during their stay according to the Melia Hotels International standards and in order to meet guest satisfaction.
- Plans, coordinates and supervises with the help of various departments that clients' specific requirements are adhered to ensure their satisfaction.
- Keeps two-way communications between clients and hotel, ensuring clients are kept updated with latest development in hotel, and senior management are kept updated on changes in companies, market events, market trends, customer feedback on hotel and competitor activities.
- Maintains updated records and call results, potentials, productivity, competitive information, rate history, etc. in HMS.
- Produces daily & weekly productivity reports stating leads, tentative and confirmed bookings and lost business, and corrective actions taken.
- Accomplishes a set of administrative duties such as attending meeting, handling correspondence related to designated accounts, writing monthly sales activities report, and other duties related to the job function.
- Performs any other duties assigned by Senior Sales Manager, Director of Sales and Director of Sales & Marketing.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup Group, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart, and Vinschool, ...
- 13th month salary, and holidays.
- To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.
Yêu cầu công việc
1. College Degree or above
2. English - Good level, written & spoken
3. At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Yêu cầu hồ sơ
Or please kindly send your updated CV to email: nga.nguyen2(a còng)melia.com or huyen.pham(a còng)melia.com
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng