Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage all marketing for the company and activities within the marketing department.
- Support to CEO for building up brand strategies, developing business plan for Vietnam market.
- Research and understand the market, industry, and competitors to shape the brand positioning and identify differentiating factors.
- Propose, develop and conduct the Marketing program of assigned products.
- Coordinate marketing campaigns with sales activities to promote company brand and corporate identity such as trade shows, advertisement, digital marketing, internal brand engagement, organize sales support and other PR events done properly and at high quality.
- Follow up and analyze the development of the assigned products and propose suitable programs.
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns, propose improvements, and adjust strategies according to market requirements.
- Ensure the quality of communication in solving customer’s problems as well as answering offers and enquiries for them.
- Maintain effective internal communications to ensure that all relevant company functions are kept informed of marketing objectives.
- Oversee the company marketing budget.
- Manage orders and cost control in sale margin.
- Train and develop the quality of marketing staff.
- Plan and implement internal marketing for talents recruitment.
- Perform other related duties as required under the direction of CEO.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.
- Minimum of 5 years of work experience in marketing and branding, with at least 3 years of experience in a similar managerial position for large FMCG companies.
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred);
- Strong analytical skills with data driven analysis. Highly proficient Microsoft Office (a plus if have used or experienced in any dashboard or reporting tools such as Tableau, PowerBI,…)
- Familiarity with effective marketing and advertising methods. Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge.
- Understanding of the corporate industry and domestic market trends.
- Capable of communicating clearly to different depts and BU within the company;
- Creative thinking, strategic mindset, and decision-making abilities.
- Strong leadership and team management skills.
- Highly flexible/open-minded, resourceful and practical.
OPPORTUNITIES:
- Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labour law, plus 13rd month salary, quarterly performance bonus;
- Work hours:
· Monday - Friday: 8:00 – 17:00 (Lunch break: 12:00 – 13:00)
· Saturday: 8:00- 12:00
- Meal, Travel, Telephone allowances;
- Annual health check-up. Private health care program;
- Company trip at least once per year;
- Gaining clear view of your career path and attractive salary;
- Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
- Professional and dynamic working environment;
- Having chance to work for worldwide customers and partners.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng
Review NINJA VAN
Tôi rất thích thời gian ở đó nhưng không lý tưởng để ở lại quá lâu
Môi trường mở và thoải mái
Hoàn toàn không có OT. Mức lương tốt.