Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Essential Functions/Responsibilities:
- Support requests for Sales
- Support tasks such as MOQ override, No Charge Orders, Miscellaneous Billings, new customer set-ups, FSE linking responsibilities, Credit Hold, etc
- Complete mainstream pricing requests related to quote renewals, pricing and delivery, and spreadsheet pricing.
- Provide accurate information about products, services, and company policies.
- Fulfill all daily customer requests via the main phone rotation, chats, and eTickets including, but not limited to, new customer purchase orders, expedite needs, order maintenance, account setup, and general frequently asked questions
- Resolve customer issues, complaints, and concerns efficiently and effectively
- Coordinates expedite requests between the customer and Samtec via email or the website.
- Collaborate with other departments to resolve complex customer issues.
- Assist as Backup for Communications staff when needed
- Review customer setups daily, researching customer website information to verify customer data, and ensure that accurate and complete account information has been entered.
- Perform routine maintenance on customer accounts, including but not limited to, company name, physical address, and customer specific flags
- Fulfill requests for new customer samples and purchase orders via customer portals, EDI, order entry queue, and the website
- Review customer purchase orders for special instructions and quality requirements, coordinating with the compliance team as needed.
- Process and maintain customer change order request
- “The responsibilities as defined are intended to serve as a general guideline for this position. Associates may be asked to perform additional tasks depending on strengths and capabilities”
Yêu Cầu Công Việc
Required Experience:
- 3 – 5 Years’ Experience in a Customer Service environment is preferred
- Proficient in Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- Excellent written and verbal communication skills
- Excellent organizational and follow up skills
- Effective time management skills with the ability to manage multiple tasks
- Strong interpersonal skills and ability to work well with a team
- Demonstration of flexibility, innovation, customer service, and ability to create win/win solutions
- Must be able to sit/stand for at least 90 consecutive minutes, and not suffer from any sensory deprivation and/or paralysis of the limbs
- Proficient written and verbal communication skills in English
Education:
- BS in Business or relevant field is preffered
Training required:
- On the job training as appropriate
Languages: English - compulsory, Chinese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.
Review Onpoint
OT khá nhiều, ko lương. bạn mình nói làm sale này thì Ot để mk đủ số (IT)
Công ty ổn, thoải mái trong việc lựa chọn công nghệ (IT)
Sếp team B có tâm nhưng sếp team A thì toxit (IT)