Leading owned-state company in material building
Job Responsibilities
- Conduct channel analysis to assess consumption trends, competitor activities, product pricing, and unique selling propositions. Gather insights on customers and consumers to pinpoint local product and pricing gaps, channel sales issues, and potential opportunities.
- Create comprehensive long-term and short-term marketing strategies for product lines within the relevant channels. These plans should integrate sales, advertising, research, and promotional activities necessary to achieve both current and future market goals.
- Design and implement a go-to-market strategy for new products, working with cross-functional teams to monitor and track performance targets and key performance indicators (KPIs).
- Create product assortments, planograms, and effective marketing tools to enhance product visibility and listings in showrooms, e-commerce platforms, and other potential channels.
- Develop and execute a channel-specific go-to-market plan to achieve sales targets and KPIs, focusing on retail product assortment, visibility and display, project specifications, sales support (including promotions, B2B and interior designer presentations, internal and external training, sales tools, and incentives).
- Collaborate with cross-functional teams, regional offices, and internal and external partners to effectively support sales results and local operations.
- At least 7 years of marketing experience, with a solid background in marketing and a strong preference for trade marketing experience.
- Aggressive in driving, with strong ownership, strong influence power, convincible, creative, resourceful and with good commercial sense and analytical skills
- Proficient in MS Office applications.
- Bachelor’s degree is a must and post-graduation in business/management would be a plus.
Contact Person
- Tri Phu
- Adecco
Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.
Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo.
Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018.
Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường.