YOUR MISSION:
To support the objective of driving profitable and sustainable market share and net sales growth within assigned key accounts, delivering against the budget and commercial expectations, while executing in respect to PUMA standards and qualitative objectives
Task 1:
To lead and drive the sales efforts with assigned Key Accounts. Segment all key customers according to the AP blueprint and allocate resources (time, people) according to financial objectives and segmentation framework (no of visits, VM support, order intake modus etc)
Task 2:
To lead the identification and development of new business opportunities in the key segment. Support the development and implementation of Key Excellence Mgmt by briefing and utilizing available selling tools and technologies eg Digital Catalogue, B2B Ordering tools
Task 3:
To coordinate and manage the seasonal sell-in process and Go-to Market activities with respect to distribution policies and brand initiatives
Task 4:
To deliver the seasonal sell-in targets for the account(s), agree with account(s) on expected KPIs / sell-thru targets and monitor the progress. Ensure continuous monitoring of the Orderbook making sure orders are placed and converted according to agreed timelines. To seek continuous re-orders opportunities from time to time
Task 5:
To forecast, track and report quantitative and qualitative performance on Key Account Performance i.e. Sales and Margin, Trade Terms, Orderbook. To monitor and report on customer and competitor performance ie market share, situation and development, sell-thru performance and ROI on key activities
YOUR TALENT:
Education:
College or bachelor’s degree in Business Management/Marketing or a related field
Professional:
Functional: 4+ years in Sales / Retail / Mkt
Industry: Sports, FMCG, Fashion
Leadership: 2+ years in matrix org
IT Skills:
Excel: Advanced
PowerPoint: Advanced
Language Skills:
English: Advanced
Other: Fluent in local language
PUMA supports over 19,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.
Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo.
Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018.
Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường.