Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Summary:
This role plays a pivotal part in managing and optimizing digital performance across Tiktok Shop, executed by external partners.
Reporting directly to the O2O Operations Manager, the role emphasizes tracking and analyzing digital performance metrics, while also overseeing essential tasks like budget management, content strategy, process optimization, and team coordination. The candidate will work closely with various stakeholders to ensure successful execution of commercial plans and sustained digital growth.
· Reporting directly to: O2O Operations Manager
· High frequency of interaction: External Partners, Livestream Team, Cross Function.
· Working location: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, District 11, HCM
1. Commercial Planning:
· Develop monthly commercial plans to drive revenue on TikTok Shop
· Create, adjust, and align realistic plans with stakeholders (CLPs, Tiktok, Sales team, brand team, O2O team…)
· Generate new ideas for growth and implement A/B testing strategies.
· Propose budget needed to realize commercial Growth plan across different Brands and take feedback to adjust from O2O Operations Manager, Brand team, Agency, Platform.
2. Execution
· Oversee daily operations, resource management, and ensure smooth execution.
- Leverage key tools, stay updated on channel algorithms and enhancements, master tactics, and implement changes to optimize performance and drive continuous improvement.
- Identify problems and risk blocking execution speed, inform O2O Operations Manager and suggest solutions.
3. Stakeholder Management
· Ensure alignment on commercial plans and execution updates.
· Review performance to engage key stakeholders (Sales, Customer Marketing, Marketing).
· Manage people & be aware team's pressure and capacity to realign and motivate people around and within team.
4. Tech Automation
· Optimize user journeys and key touchpoints.
· Automate campaigns & always-on sales performance.
· Contribute to scaling CLPs on TikTok and Facebook.
5. Process
· Design, develop, and refine SOPs for channel management.
6. Content
· Provide direction for organic and paid content strategies.
· Coordinate content requirements with the Content Lead.
7. Team management
Oversee Assistant Streamer team and act as the key liaison with the O2O Operations Manager, providing timely updates by consolidating team responses.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM EDUCATION REQUIRED
- Bachelor’s Degree or above
Education & experience:
· Completed bachelor’s degree in marketing/economics/business management or related field.
· 3+ years of experience in digital marketing / campaign execution on social media platform, especially on Tiktok Shop or Facebook is preferred.
· Experience in FMCG, Nutrition, or Online/Offline channel management is a plus.
Language skill:
· Intermediate English proficiency
Computer skill:
· Proficient in MS Office
Core Trait/Behavior Requirement
· Excellent written and verbal communication skills with strong interpersonal and presentation abilities.
· Self-driven, proactive, and committed to continuous improvement.
· Highly adaptable, with a strong ability to deliver timely and accurate results.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.
Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo.
Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018.
Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường.
Review Taisun Việt Nam
Đăng tuyển quanh năm suốt tháng cho 1 vài vị trí, chỉ cho thử việc không kí hoạt đồng (rw)