Chi tiết công việc
- Increase capability of PMAX to provide total performance marketing solutions to clients
- Optimize the profitability for PMAX
- Contribute to the growth of PMAX
- Great opportunity to build network in marketing especially agency field
- Opportunity to work with giants in the advertising industry such as Meta, Google, Tiktok, Zalo, Shopee, Lazada…
- Working directly with BoD
- The position can create very huge impact to the company
- Establish a systematic process for partner/vendor outreach and relationship management.
- Build and develop commercial and strategic relationships with our key targeted partners in order to enhance PMAX capability and profitability.
- Work with other internal teams to ensure that Alliance and Partnership goals are synchronized with organizational goals.
- Negotiate and finalize deals with partners and alliances that benefit the company
- Work in liaison with the sales, marketing team and Front Office teams (Media, Strategy, Creative, Ecommerce) to understand current market trends and build relationships accordingly.
- Strategize newer ways to grow current partnerships.
- Buid, implement and follow up JBP plan with each partner from performance (volume), product development/adoption, co-marketing activities, …
- Work with project teams (Account, Media, Strategy, Creative, Ecommerce) and Finance & Accounting team to plan and manage budget, purchasing orders and cash flow.
- Manage vendor relations and negotiate contracts, prices, timelines, etc in order to optimize for profitability.
- Manage daily operations including purchasing process, supplier database maintenance, purchase records, and related documentation.
- Develop and implement trading strategies including: package the product, build the pipeline, drive performance…
- Work closely with other teams to maintain daily operation from onboarding, monitoring to closing.
- At least 1 year experience as Media Buying Manager/Partnership Manager/Account Manager or relevant roles as management level.
- Good at project management, stakeholder management and partnership development skills.
- Good communication skills, both written and verbal, in both Vietnamese and English - IELTS 6.5 or relevant.
- Strong critical thinking, problem solving, data analysis and negotiation skills.
- Proven ability towards constructive networking.
- You have experience working with senior stakeholders to find win-win solutions.
- Experienced in Marketing field, especially agencies side
- Supervisory and management experience.
- Strong planning and organizational skills.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Flexible working time with 2 days working from home per week and 15 paid leaves per year
- Insurance as full salary (SHUI)
- Annual health check-up and Healthcare Insurance PTI for all employees
- Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
- Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
- Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
- Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year...)
- Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
- Other staff welfare allowances.
Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.
Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo.
Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018.
Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường.