Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Senior Client Engagement - HCM - TA050
Savani
36 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/10/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
2 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Customer Insight Analysis:
- Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
- Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
- Multi-channel Customer Communication:
- Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
- Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
- Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
- Digitalization of Priority Customer Services:
- Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
- Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
- Customer Experience Management at Events:
- Develop customer experience scenarios for offline and online events.
- Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
- Annual Priority Customer Care Programs:
- Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
- Implement and control the quality of program activities.
- Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
- At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
- Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
- Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
- In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
- Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill
Benefits:
- Competitive salary
- 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy)
- 16 annual leave days.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Savani
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 360 đườngTrần Phú - Phường Ba Đình - Thành phố Thanh Hoá - Thanh Hoá.
Savani được biết đến là một thương hiệu thời trang dành cho cả gia đình. Nhờ sự nỗ lực không ngừng của đội ngũ nhân sự cùng lòng tin yêu từ phía quý khách hàng, Savani ngày càng phát triển vững mạnh, hứa hẹn sớm trở thành Tập đoàn thời trang toàn cầu trong tương lai không xa.
Hiện nay, Savani đã khẳng định được vị thế của mình trên thị trường với tần suất gia tăng các cửa hàng trải dài toàn quốc. Với quy mô hiện tại lên đến hơn 50 chi nhánh/cửa hàng khác nhau tại các tỉnh thành (Hà Nội, Vĩnh Phúc, Thái Nguyên, Ninh Bình; Thanh Hóa, Nghệ An; Hà Tĩnh; Quảng Bình, Đà Nẵng...), trở thành hãng thời trang có độ phủ TOP đầu trong nước.
Những nghề phổ biến tại Savani
Bạn làm việc tại Savani? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Savani
Click để đánh giá