Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Manage and develop "GT Channels" strategy by understanding well and coordinate closely with Sales team or clients.
· Plan trade marketing programs to push sales volume in channels following sales situation & business situation.
· Develop & Propose new Promotion Mechanics.
· Responsible to develop visibility. Generate ideas to develop brand image in channels with mindset of utilizing all resources.
· Work with supplier about design, production and installation POSM in GT to support for Promotions/campaign/ improve display…& support POSM for other channels/ other activities.
· Monitor and update market information in channel about price, competitor’s activities.
· Control budget of responsible activities.
· Propose & organize some suitable events for brand.
· Other responsibilities as assignment from line manager, management.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 02 years relevant working experience in trade marketing/trade category at the same position or experience in Sales Supervisor for General Trade in FMCG company.
· University graduate in Business Administration, Marketing, Economics …
· Good knowledge of trade marketing in FMCG industry.
· Good communication, presentation, negotiation skills.
· Planning skills & detail Implementation Skill.
· Analytical thinking & Problem-solving Skill.
· Creativeness & ability to work about designs.
· Teamwork, working under high pressure, detail focus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Savani được biết đến là một thương hiệu thời trang dành cho cả gia đình. Nhờ sự nỗ lực không ngừng của đội ngũ nhân sự cùng lòng tin yêu từ phía quý khách hàng, Savani ngày càng phát triển vững mạnh, hứa hẹn sớm trở thành Tập đoàn thời trang toàn cầu trong tương lai không xa.
Hiện nay, Savani đã khẳng định được vị thế của mình trên thị trường với tần suất gia tăng các cửa hàng trải dài toàn quốc. Với quy mô hiện tại lên đến hơn 50 chi nhánh/cửa hàng khác nhau tại các tỉnh thành (Hà Nội, Vĩnh Phúc, Thái Nguyên, Ninh Bình; Thanh Hóa, Nghệ An; Hà Tĩnh; Quảng Bình, Đà Nẵng...), trở thành hãng thời trang có độ phủ TOP đầu trong nước.