Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Costing work:
- Receive design drawing form R&D, check then allocate the component to 2nd level BOM (wood carcass, finishing, support material, accessory, hardware, glass and upholstery) for costing purpose.
- Allocate material to 3rd level BOM for component in 2nd above for costing purpose.
- Set up the standard BOM (wood carcass, finishing, support material, hardware) on system for costing.
- Review and correct BOM for old items.
- Review and improve system how to make it easy.
Production work:
- Check the production drawing by Technical then double check the component to 2nd level BOM (wood carcass, finishing, support material, accessory, hardware, glass and upholstery) for costing purpose.
- Double check & re-allocate material to 3rd level BOM for component in 2nd above for costing purpose.
- Cooperating with supervisor in production to improve processing
- Supporting technical manager in technical standard applied in production
Responsibilities and Duties: - Check with R&D and master sample to allocate finishing, support material, accessory and upholstery /item in level 2 in ERP.
- Final check & release finishing, support material, accessory and upholstery documentation into wood component dept & sub-cont.
- Allocate material code for all finishing, support material, accessory and upholstery.
- Work with CS, RD to make data and do Costing for new sample, quotation price also
- Supporting to compose some processing in Technical dept.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years in producing exported interior furniture
- At least 2 years in wood processing technology
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ NINA chuyên thiết kế và cung cấp phần mềm, website.
Với hoạt động chính và chuyên nghiệp trong lĩnh vực thiết kế website, web hosting, giải pháp máy chủ và phát triển các hệ thống quản trị website, cùng với sự phát triển của ngành công nghệ thông tin Việt Nam, đến nay NINA đã có từng bước phát triển vững vàng.
Số lượng khách hàng tăng nhanh cũng như nhận thức được tầm quan trọng của dịch vụ khách hàng, NINA đã có sự thay đổi lớn trong chuyên nghiệp hóa các bộ phận, đặc biệt là tăng cường đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn cao và bộ phận chăm sóc khách hàng hoạt động liên tục. NINA luôn tự hào có sự gắn kết và phục vụ khách hàng với tinh thần làm việc tốt nhất, để sự hợp tác giữa NINA và khách hàng đạt giá trị tuyệt đối trong kinh doanh.
NINA hiểu rằng chất lượng, dịch vụ và công nghệ tiên tiến luôn là yếu tố quan trọng hàng đầu trong sự sống còn và phát triển của một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thiết kế website, và đây cũng được coi là ”cuộc chiến” mà ở đó khách hàng luôn là người quyết định chính - quyết định sự thành công của chúng tôi.
Review Dịch Vụ NINA
Dịch vụ kém (RV)
Quản lý train đi train lại cách lùa khách hàng, kí host cao ( trong khi trang web chỉ cần 2 3G là hđ trơn tru)
Nói là có lương cứng nhưng thật ra là ăn theo hoa hồng (RV)