- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Công ty Dược phẩm Tuệ Linh được thành lập từ năm 2002, trải qua hành trình hơn 17 năm phát triển, Công ty TNHH Tuệ Linh tự hào là một trong những đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực chăm sóc và bảo vệ sức khỏe con người bằng các sản phẩm có nguồn gốc dược liệu. Sức khỏe là vốn quý nhất của con người và chỉ có chất lượng thực sự, tác dụng thực sự của sản phẩm mới giúp công ty tồn tại và phát triển. Hiểu được lẽ đó, trên hành trình 17 năm phát triển, Tuệ Linh đã không ngừng đầu tư nghiên cứu, xây dựng vùng nguyên liệu, cập nhật các thiết bị công nghệ sản xuất hiện đại, cho ra thị trường những sản phẩm sạch, có chất lượng hoàn hảo, chăm sóc sức khỏe cho người dân Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
“Mục tiêu hướng tới của công ty chúng tôi là “Bảo tồn nguồn gen cây thuốc quý và tri thức y học bản địa của Việt Nam”. Tên Tuệ Linh với hàm nghĩa đi theo con đường của Đại danh Y, Thiền sư Tuệ Tĩnh, với phương châm “Nam dược trị Nam nhân”. Tuệ Linh còn có ý nghĩa phát huy trí Tuệ của người Việt để làm ra các sản phẩm thuốc Linh nghiệm” GS.TS. Thầy thuốc nhân dân Nguyễn Văn Mùi – Giám đốc Công ty TNHH Tuệ Linh chia sẻ về con đường phát triển của Tuệ Linh.