Các ca làm việc
Mô tả công việc
· Answer telephones and handle in appropriate manner.
• Set up and coordinate bookings of Company’s vehicles.
• Meet and greet clients and visitors.
• Be responsible for general office administration, liaise with suppliers, logistics support and inventory management.
• Provide receptionist duties/ secretarial work to the office.
• Ensure facility and office upkeep and maintenance and sufficient supplies to provide good working conditions.
• Coordinate workflow.
• Be responsible and coordinate activities and events of the office.
• Handle administrative work of projects.
• Correspond with colleagues, business partners, external parties, and guests.
• Get involved in other areas of competence as required.
• Monthly payment to vendor, supplier…
Yêu cầu công việc
Anh văn giao tiếp
Thời vụ 4 tháng
Giao tiếp tốt, nhanh nhẹn
Quyền lợi được hưởng
Thời gian làm việc: T2-T6
Công ty TNHH X.E Việt Nam được thành lập vào ngày 25/12/2008. Tiền thân là đơn vị chuyên nhập khẩu và phân phối phụ tùng ô tô trên toàn quốc và kinh doanh dịch vụ bảo dưỡng, sửa chữa ô tô tại Hà Nội. Sau 10 năm xây dựng và phát triển không ngừng, hiện nay công ty đã mở rộng các lĩnh vực kinh doanh, cụ thể :
- Trở thành đại lý cấp 1 của Công ty CP Cơ khi xây dựng giao thông Tracomeco. Là đơn vị hàng đầu phân phối các dòng sản phẩm xe khách, xe bus 29, 34, 39, 37, 40, 47 ghế, 38, 40, 42 giường. Tất cả nội thất, ngoại thất và linh, phụ kiện đều được nhập khẩu 100% từ Hyundai Hàn Quốc do nhà máy Tracomeco lắp ráp và sản xuất.