Việc làm X.e Việt Nam

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH X.e Việt Nam
Front Office Manager / Trưởng bộ phận Lễ tân
X.e Việt Nam
69 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue. 

• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Le Club members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition. 
• Promotes Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques in line with FIT marketing program. 
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service. 
• Liaise closely with Executive Housekeeper to ensure special guest needs, amenities and other room related requests are met.
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control. 
• Maintains knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out. 
• Compiles statistics for front office and provide reports relating to that area. Continually checks the accuracy of room count. 
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information. 
• Communicates to the EAM/GM or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information. 
• Maintains all procedures and adheres to them within the Mercure guidelines; in particular with emphasis on Hotel credit policy. 
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures. 
• In conjunction with other departments to prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc. 
• Ensures departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule. 
• Works with Talent & Culture Manager on manpower planning and management needs 
• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget. Performs any other task assigned based on Mercure Bana Hills French Village needs or requirements.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary offerred 

• Professional working environment 
• Free accommodation plus daily meals provided by the Hotel 
• Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group. 
• Free shuttle from Da Nang city

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. 

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA. 
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities. 
• Strong Leadership skills in managing teams. 
• Ability to manage complex relationships. 
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent. 
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience. 
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH X.e Việt Nam
X.e Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nhà số 10, xóm Cổng Si, thôn Ngô Đồng, Xã Hồng Dương, Huyện Thanh Oai

Công ty TNHH X.E Việt Nam được thành lập vào ngày 25/12/2008. Tiền thân là đơn vị chuyên nhập khẩu và phân phối phụ tùng ô tô trên toàn quốc và kinh doanh dịch vụ bảo dưỡng, sửa chữa ô tô tại Hà Nội. Sau 10 năm xây dựng và phát triển không ngừng, hiện nay công ty đã mở rộng các lĩnh vực kinh doanh, cụ thể :

- Trở thành đại lý cấp 1 của Công ty CP Cơ khi xây dựng giao thông Tracomeco. Là đơn vị hàng đầu phân phối các dòng sản phẩm xe khách, xe bus 29, 34, 39, 37, 40, 47 ghế, 38, 40, 42 giường. Tất cả nội thất, ngoại thất và linh, phụ kiện đều được nhập khẩu 100% từ Hyundai Hàn Quốc do nhà máy Tracomeco lắp ráp và sản xuất.

 

Những nghề phổ biến tại X.e Việt Nam

Bạn làm việc tại X.e Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo X.e Việt Nam

X.e Việt Nam

Click để đánh giá