Mô tả công việc
1. Instills commitment to the Banyan Tree experience in associates ensuring that the group’s vision and mission are assimilated and the objectives of the hotel are met, especially in line with the Service Profit Chain objectives.
2. Collating and analyzing performance data and charts against defined parameters such as BSC, DBSC, LQA results, FSMS and other department audits.
3. Preparing, communicating and implementing the annual hotel training plan.
4. Preparing, monitoring and controlling the hotel’s annual training budget.
5. Implementing and coordinating all Training aspects within the Group’s Balanced Scorecard Program.
6. Ensuring the maximum utilization and productivity of department trainers in each department.
7. Checks on every department to compile, maintain and update Department Training Manual.
8. Helps ensure that regular, scheduled training plans are implemented and followed in all departments by randomly attending the training.
9. Conducts generic training and orientation programs for rank-and-file and supervisory levels.
10. Assists the Human Resources Department with the preparation and implementation of an effective employee communication program, recruitment and performance review procedures.
11. Keeps comprehensive record of all training activities and maintains efficient administration within the department and submits operational reports on time.
12. Monitors and controls the use of hotel training facilities, equipment and library.
13. Keeps comprehensive records of all training activities and maintains efficient administration within the department.
14. Coaches, counsels and develops subordinate employees.
Quyền lợi được hưởng
Providing accommodation during employment at the hotel
Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.
Other benefits according to Banyan Tree Group standards.
Yêu cầu công việc
Excellent command of the English language.
Ability to express effective, clear and concise written and verbal communication.
Good interpersonal skills
Good leadership, organizational and administrative skills
Able to document standards of performance
Dynamic, inspiring, innovative, enthusiastic and self-motivates
Easily approachable with an outgoing and pleasant personality
Able to effectively facilitate both small and large groups
Able to prioritize.
Able to maintain objectivity.
Good team player
Professional training skills and knowledge of working practices and principles in a 5-star hospitality setting
Hard-working, able to withstand a very fast paced working environment, enroll and complete projects on his/her own
Highly customer - and result – oriented
Understanding of large, multi-cultural organizations
Computer literate
Good health, mature and very neat appearance
Yêu cầu hồ sơ
Work Experience Description
Health Examination Certificate
2 Passport-sized Photos (2x4)
CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.
Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên cuối năm
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
-
Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.
Mission
- Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.
Review Hesman Việt Nam (shopdunk)
Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)
Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)