Mô tả công việc
- Continuously keeping up-to-date with technological development and improved ways of working and suggesting those to team members and managers.
- Assist with arranging media visits and handling of media at the resort.
- Responsible for the in-house point-of-sale materials and collateral such as brochures, presentations, monthly promotional posters, banners and leaflets, and ad-hoc announcement posters.
- Update and improve website, social channels with content where appropriate.
- Actively identify and engage influencers to share content about the property with their followers to drive awareness for the resort.
- Develop press releases for the resort and communicate to media through pitching.
- Maintain and actively update media database.
- Perform other ad-hoc duties - unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Free staff accommodation and 3 meals
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)
- Allowance for home visit 1 time/year
- Activity: Birthday Party, Year End Party…
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor
- Details will be discussed at the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
- Proven experience in digital marketing, preferably in the hospitality or tourism industry.
- Strong understanding of SEO, SEM, and analytics tools (e.g., Google Analytics).
- Excellent written and verbal communication skills.
- Good communication in English.
- Proficiency in social media management tools and graphic design software.
- Creative thinker with a passion for travel and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.