Project Management:
- Work on Cross functional projects (Process set up/ improvement) to help the platform run seamlessly and sustainably.
- Lead and manage projects outcome by working with varied Ops sub-teams to achieve business goals, based on drive cross-functional alignment on operational priorities.
- As part of the projects develop and execute strategies and help communicate with relevant stakeholders.
- Ensure data quality issues are tackled by understanding the root cause and creating the respective solutions.
- Drive metrics to measure and monitor performance/KPIs and cost of Operation teams. This will be done using both systematic and manually developed solutions.
- Work closely with Operation sub-teams among other departments in ShopeeFood to grasp the operations problems and update management promptly.
- Key contact point to coordinate related stakeholders for executing contingency plans to handle abnormal issues such as Covid-19, Bad weather, system down, etc.
- Assist the Line Manager with any other tasks that may be assigned.
- 3+ year-experience in Operations & Project management
- In-depth knowledge of project management methodology, project delivery process and ability to move decisions to actions
- Great attention to detail, excellent data sense, communication skills, and stakeholder management skills.
- Multitasking and time-management skills, able to work in a fast-paced working environment, handle multiple tasks and work under pressure.
- Experience in e-platforms, data analysis scope is a plus
- Effective communicator with excellent written and verbal communication both in English and Vietnamese.
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.