Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Check trims po file
- Ask warehouse to create trims code
- Send the trims code to merch
- Receive trims purchase order with merch’s signature
- Ordering the fabric/trims 24 hour later after receive the po from merchandiser.
- Negotiate the best prices, surcharge, quality and leadtime with suppliers
- Reactive in tracking trims purchasing/ developing to meet leadtime
- Draft the appendix of trims purchase contract (if need)
- Work with supplier to update the actual price & leadtime after receiving the official po
- Update po status on the system
- Transfer documents to purchasing admin to process for deposit
- Send tt copy of deposit to supplier
- Receive shipping sample of trims
- Review the shipping sample compared to the request
- Transfer shipping sample of trims & the approved sample trims to qa for quality inspection
- Transfer documents to purchasing admin to process full payment
- Send tt copy of full payment to supplier to get invoices
- Work with import&export team team to arrange the oversea shipment
- Transfer the price & leadtime of oversea shipment to merch
- Ask supplier to ship after receiving payment
- Make a list of received trims weekly
- Make a request to check trims before stock in
- Work with supplier to make extra/ return
- Provide documents for warehouse to ask for stock in
- Hold follow up meeting for trims issue
- Rework with supplier to further improve trims in bulk
- Update price and other information on database
- Attend pp meeting & feedback before starting bulk production
- Update On The System The Fabric Plan Of Each Po And Revised When Needed
- Evaluate supplier’s performance & negotiate for long-term orders
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate with 1 to 3 years of experience in the garment industry, logistics
- At least 3 years of experience in trim purchasing and planning.
- Strong English communication skills, able to effectively engage with international stakeholders.
- Excellent planning and organizational skills, with smart and focused time management.
- Proficient in MS Office and capable of fluently reading and understanding English documents.
- Self-confident, optimistic, and aware of personal strengths.
- Self-motivated, independent, adaptable, and eager to achieve goals.
- Proactive, perceptive, and open-minded in various situations.
- Strong organizational skills, effective negotiation abilities, and problem-solving capabilities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon - Fri, 8AM - 5PM
- Phúc lợi:
Expenses: Lunch fee
Social Insurance: as Social Insurance Law after the probation period (100% Full salary)
Insurance 24/7 after Probation
Healthcare: gym center, yoga class at company
Public Holidays: As Vietnam Labor Law - Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.