Việc làm ELSA, Corp

Cập nhật 27/11/2024 19:47
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
ELSA, Corp
Nhân Viên Trải Nghiệm Khách Hàng
ELSA, Corp 4.0★
5 đánh giá 114 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 7 - 10 triệu
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức, Bán thời gian, Thời vụ/ Nghề tự do, Thực tập
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The roles and responsibility of Guest Experience team members include:

Reception

  • Greet and assist guests as they enter and depart the property.

  • Welcome check-in guests

  • Provide a “welcome speech” to every check-in guest on the day of their arrival.

  • Assist check-in guests to their rooms and carry their luggage.

  • Encourage the guest to join the guest experience team in the bar for their welcome drink as soon as possible after their arrival.

  • Receive and respond to guest inquiries and complaints, ensuring all complaints handling training is followed at all times.

  • Direct any serious complaints to the Guest Experience Head of Department, or Hostel management team, and follow up with the guests afterwards.

  • Support Customer Service department with inquiries and concerns.

Events

  • Organise and host high quality night time events, for example, Karaoke, Pub Quiz, Beer pong, and many more.

  • Encourage and maximize guest participation, ensuring all events and engaging and fun for those involved.

  • Market the night time events to guests throughout the day, including during the welcome speech, to ensure all guests know what opportunities are available each day to socialize with other guests.

  • Support participation in Food & Beverage promotions and encourage sales..

  • Follow the RSA training provided during induction training to ensure our guests are safe during their stay

Tours

  • Host (not guide) single-day Mad Monkey tours to elevate guest experience of branded Tour products.

    • Guest Experience should not be fundamental to the delivery of Mad Monkey tour products, but should be strategically available to support the Travel & Tour teams to elevate the Guest Experience during tours.

  • Support Travel & Tours department to increase Travel & Tour product sales.

Local Community Projects

  • Implementation and in-house communication of Local Community Projects as directed by the global LCP Product Owner.

Marketing

  • Support in-house promotion of nightly events including poster and chalkboard displays, in line with brand standards.

  • Support Marketing department with content and information as requested.

  • Drive guest engagement with MMXP Mobile App.

  • Support online communication channels with in-house guests.

Post-Departure Care

  • Personalized outreach to all check-out guests and requests for feedback and online reviews.

Yêu Cầu Công Việc

The Guest Experience Team is responsible for ensuring each guest that checks into our Mad Monkey property has the best guest journey possible. The guest journey includes welcoming guests to the hostel with a positive Mad Monkey welcome, ensuring the check in process runs smoothly, and providing an enjoyable and fun welcome speech that includes all the necessary information to our guests to help them optimize their stay. Guest Experience team members must also show the guests to their room, and support with carrying their luggage, before encouraging them to visit the bar to collect their welcome drinks at each guest’s soonest convenience.

As a Guest Experience team member, the expectations are that you will plan and execute a variety of in-house events — ensuring they are engageable and fun — to provide great experiences for our guests as part of their guest journey. Guest Experience team members will also be expected to support Food & Beverage sales by ensuring daily happy hours, specials and other promotions are communicated to our guests. You are also expected to support the sales and experience delivery of Travel & Tours.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
số 11 Mã Mây, Hàng Buồm, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 7 Tr - 10 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
ELSA (English Language Speech Assistant) là startup về công nghệ giáo dục tại Silicon Valley đầy triển vọng & đang tăng trưởng rất nhanh. Được thành lập vào năm 2015 bởi Văn Đinh Hồng Vũ (CEO), cùng với người bạn Bồ Đào Nha là tiến sĩ Xavier Anguera (giám đốc công nghệ – CTO), ELSA có công nghệ Trí Tuệ Nhân Tạo với khả năng học sâu (deep learning) và nhận diện giọng nói (speech recognition) độc quyền. Ứng dụng ELSA Speak là ứng dụng học nói và giao tiếp tiếng Anh gần như duy nhất có thể sửa lỗi phát âm chính xác từng âm tiết, đồng thời đưa ra nhận xét tức thì và hướng dẫn sửa lại chuẩn xác. Có trụ sở tại San Francisco, ELSA đã gọi vốn thành công 12 triệu đô từ các nhà đầu tư lớn ở Thung lũng Silicon, Đông Nam Á, Nhật Bản và 15 triệu đô từ vòng gọi vốn series B. Ứng dụng hiện có hơn 40 triệu lượt tải ở 101 quốc gia trên thế giới, và có văn phòng tại Bồ Đào Nha, Việt Nam, Ấn Độ, Indonesia và Nhật Bản.
 

Review ELSA, Corp

4.0
5 review

19/10/2023
Marketing Executive tại Hồ Chí Minh

Trải nghiệm hoàn toàn mới

16/11/2023
Quản lý mối quan hệ cao cấp tại Hồ Chí Minh

Thiếu sự công nhận đối với nhân viên. Phong cách quản lý năng nổ và ám ảnh về bán hàng. Không có lợi ích phát triển đào tạo.

19/10/2023
Marketing Executive tại Hồ Chí Minh

Sản phẩm chất lượng, tốt cho sự phát triển nghề nghiệp

Những nghề phổ biến tại ELSA, Corp

Bạn làm việc tại ELSA, Corp? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ELSA, Corp

ELSA, Corp

Click để đánh giá