Four Points by Sheraton

Hà Giang
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Four Points by Sheraton

Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Four Points by Sheraton

Cập nhật 06/12/2025 00:52
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Four Points by Sheraton
Reservation Supervisor - Giám sát Đặt phòng (Cần gấp)
Four Points by Sheraton
338 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 03/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Hà Giang - Hà Giang

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

  • Assists with the soliciting and managing of reservations sales-related opportunities.
  • Manages and provides training and work assignments to Reservations Sales staff.
  • Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity.
  • Achieves personal and team related revenue goals.
  • Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
  • Provides service to our customers in order to grow share of the account on behalf of the company.

CRITICAL TASKS

Understanding Markets & Maximizing Revenue

• Identifies new reservations sales business to achieve personal and property revenue goals.

• Understands the overall market - competitors’ strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them.

• Closes the best opportunities for the property based on market conditions and property needs.

• Monitors same day selling procedures to maximize room revenue and control property occupancy.

• Gains understanding of the property’s primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution both prior to, and during the program/event.

Conducting Daily Reservations Sales Activities

• Responds to incoming reservations sales opportunities for the property that are outside parameters of the Event Booking Center.

• Uses negotiating skills and creative selling abilities to close on business and negotiate contracts.

• Uses sales resources and administrative/support staff effectively.

• Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).

• Assists with monitoring accuracy of reservation sales orders within tracking systems.

• Tracks no-show reservations and processes charges.

• Manages wait list and prioritizes order of wait list contacts to be made.

• Prepares work and maintenance orders.

Providing Exceptional Customer Service

• Supports the company’s service and relationship strategy, driving customer loyalty and satisfaction by delivering service excellence throughout each customer experience.

• Services our customers in order to grow share of the account.

• Executes and supports the company’s customer service standards and property’s brand standards.

• Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the brand.

• Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event.

• Sets a positive example for guest relations.

• Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building a relationship and loyalty to the company.

• Handles guest complaints and disputes following the instant pacification procedures.


Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment. 

Yêu cầu công việc

  • At least once year two years-experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Four Points by Sheraton
Four Points by Sheraton Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang

Four Points by Sheraton là một thương hiệu khách sạn thuộc sở hữu của Marriott International, nổi bật với phong cách hiện đại, thoải mái và thân thiện. Thương hiệu này hướng đến đối tượng khách hàng là doanh nhân và khách du lịch muốn tìm kiếm sự tiện nghi cơ bản nhưng vẫn đầy đủ dịch vụ chất lượng.

Các khách sạn Four Points có thiết kế tối giản nhưng sang trọng, kết hợp giữa phong cách hiện đại và không gian ấm cúng, tạo cảm giác thoải mái cho khách lưu trú

Four Points thường tọa lạc ở các thành phố lớn, gần trung tâm thương mại, sân bay hoặc các điểm du lịch nổi tiếng, thuận tiện cho cả công tác và nghỉ dưỡng.

 


Những nghề phổ biến tại Four Points by Sheraton

Bạn làm việc tại Four Points by Sheraton? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Four Points by Sheraton

Four Points by Sheraton

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo